به گزارش گروه جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 5 عصر جمعه 14 مهرماه امسال را نشان می داد که مسئولان بیمارستان مهدیه در تماس با ماموران کلانتری 159 بیسیم از ماجرای مرگ مرموز پسر جوانی در بیمارستان خبر دادند.
ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند که آثار کبودی روی گردن پسر 21 ساله وجود دارد که به این ترتیب سناریوی مرگ مرموز به بازپرس یجاد منافی آذر در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران تشخیص هویت پلیس Police آگاهی تهران همراه با کارشناسان پزشکی قانونی در بیمارستان حاضر شدند و آثار کبودی روی گردن پسر جوان مشخص بود.
در این مرحله پدر این جوان هدف تحقیق قرار گرفت و به بازپرس جنایی گفت: پنج شنبه شب همراه پسرم به هیئت رفتیم و پس از آن با هم به خانه مان در خیابان 20 متری منصور بازگشتیم و صبح جمعه در حالیکه اهالی خانه خواب بودن برای رفتن به هیئت از خانه خارج شدم.
وی افزود: پس از چند ساعت همسرم با من تماس گرفت و اعلام کرد که هر چه پسرمان را صدا می کند از خواب بیدار نمی شود که به سرعت خودم را به خانه رسانده و او را به بیمارستان منتقل کردیم که پزشکان مرگ پسرم را اعلام کردند و نمی دانم چه اتفاقی برای پسرم اقتاده و چطور به کام مرگ فرو رفته است.
بازپرس سجاد منافی آذر پس از شنیدن اظهارات پدر جوان دستور داد تا جسد پسر به پزشکی قانونی منتقل تا علت مرگ وی مشخص شود.
بنا به این گزارش، با توجه به مرموز بودن این پرونده تحقیقات تکمیلی برای چگونگی علت مرگ این پسر جوان در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟