آیا اسکورت مدیران تأمین اجتماعی مقصر حادثه مرگبار مرحوم نوربخش بودند !؟

به گزارش رکنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، محمدرضا محمودی اظهار کرد: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح، حتی کوچکترین مورد، رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

وی عنوان کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور مأموران در تأمین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادسرای نظامی استان گلستان گزارش نشده است.

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه‌ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس Police راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه‌های مخاطب قرار می‌گیرد و باید بررسی شود نامه‌ای که صبح روز چهارشنبه - 23 آبان - خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم Crime شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی علیه مأمور یا مأموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟