جابه‌جایی ۵۰۰ هزار نفر در روز قدس با مترو

به گزارش رکنا، هادی زند با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه افزود: در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه از ابتدای صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۰۶ هزار و ۶۱ نفر با متروی تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات خود، سعی کرد تا با سرویس‌دهی منظم، خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط ۴ متروی تهران سعی شد تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز ۵۸ حرکت فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی در ایستگاه‌های خط ۴ مترو به‌ویژه ایستگاه‌های فردوسی، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی و… که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، به طور خاص افزایش پیدا کرد و به منظور افزایش رفاه حال مسافران در پایان مراسم سرفاصله ۲ دقیقه در خط ۴ اجرا شد.

کدخبر: 985875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟