راهپیمایی بزرگ شهر تهران با حضور وزیر بهداشت / آیا کرونا در ایران مهار شد؟ + فیلم
حجم ویدیو: 7.49M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

به گزارش رکنا، حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران امروز در شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه در هفته سلامت برگزار می شود، گفت: بیش از ۲۰۵ برنامه وجود دارد که یک نمونه آن تکریم خانواده شهدای سلامت است، پیاده روی بزرگ شهر تهران در روز جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ با حضور وزیر بهداشت، وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران نیز برنامه مهم این هفته است.

وی با اشاره به فاجعه جمعیتی و لزوم ترویج خانواده کامل، گفت: تمام سیاست‌های ما باید روی خانواده کامل با چهار فرزند باشد. بعد از نعمت وجود بی‌بدیل‌ترین نعمت، سلامت است و در راس تمام امور قرار دارد و نمی‌تواند در اولویت دوم باشد.

صاحب افزود: سلامت تاجی بر سر انسان است که تنها بیماران آن را حس می‌کنند و افراد سالم آن را نمی‌بینند، تمام برنامه‌های سلامت باید بر محور خانواده باشد و غیر از صیانت خانواده کار دیگری را نخواهیم کرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران ادامه داد: انسان سالم انسان متعادل است که درگیر اضطراب و تشویش نیست و امیال متعادلی دارد، کسی که میل به خشونت دارد بیمار محسوب می‌شود بنابراین تاکید ما در حوزه سلامت، روح و روان است، جسم گرچه مهم است اما ۱۰ درصد سلامت به شمار می‌رود و روح در ابتدا باید سالم باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام محصول خدمات سلامت، حال خوب است و هویت ما در حوزه سلامت همین حال خوب بوده و چیز دیگری نیست.

کدخبر: 778935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟