دستور معاون شهردار تهران برای رسیدگی فوری به حادثه مترو تهران کرج

صبح امروز خط مترو تهران کرج دچار حادثه شد. این حادثه به واسطه برخورد دو قطار در خط مترو تهران کرج رخ داد. هم اکنون تکنسین های فنی در حال تلاش برای بازگشایی خط مترو تهران کرج هستند.

به گزارش رکنا، در اثر برخورد دو قطار در خط ۵ متروی تهران و حومه، سید مجتبی شفیعی، معاون شهردار بلافاصله در محل حادثه حاضر شد و از نزدیک در جریان حادثه قرار گرفته و دستور رسیدگی به حال مصدومان و بررسی علت حادثه و بازگشایی سریع خط ۵ مترو را صادر کرد.

در حال حاضر مصدومان این حادثه مورد مداوا قرار گرفته‌اند و مسافرگیری در خط ۵ مترو از سمت ایستگاه صادقیه تا وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران، متوقف شده است.

هم‌چنین به منظور رفاه حال شهروندان، شرکت واحد اتوبوسرانی نزدیک به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دوکابین برای انتقال مسافران از ایستگاه وردآورد تا ایستگاه تهران(صادقیه) و بالعکس در نظرگرفته و خدمت‌رسانی در حال انجام است.

شفیعی، معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران در اولین ساعات برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران در ایستگاه چیتگر، حضور یافت و از نزدیک در جریان این حادثه قرار گرفت ‌و دستورات لازم در جهت تسریع بازگشایی خط برای جابجایی مسافران صادر  کرد.

شفیعی گفت: در حال‌ حاضر مصدومان این حادثه مورد مداوا قرار گرفته‌اند و مسافرگیری در خط پنج از سمت ایستگاه صادقیه تا وردآورد و از ایستگاه وردآورد تا تهران متوقف‌ شده است.

وی ادامه داد: به‌منظور رفاه حال شهروندان شرکت واحد اتوبوسرانی حدود 100 دستگاه اتوبوس تک‌کابین و دوکابین را برای انتقال مسافران از ایستگاه وردآورد تا ایستگاه صادقیه و بالعکس در نظر گرفته است. با تلاش کارشناسان فنی این خط تا ظهر امروز به حالت عادی بازمی‌گردد.

گفتنی است با تلاش‌های کارشناسان فنی، این خط تا ظهر امروز به حالت عادی برخواهد گشت.

کدخبر: 754059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟