جنجال بین اعضای شورای شهر تهران و معاون شهردار + فیلم
حجم ویدیو: 79.31M | مدت زمان ویدیو: 00:10:48

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در شرایطی که امروز، عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر تهران حاضر شده بود، برخی اعضای شورای شهر ضمن اعتراض به نحوه عملکرد و برنامه های این معاونت با شعبانی به بحث و جدل پرداختند.

ماجرا از این قرار بود که شعبانی در اولین اظهار خود خواهان تذکری به شورای شهر شود که این موضوع اعتراض مهدی اقراریان، عضو شورای شهر را به همراه داشت. صحبت هایش پیش آمده بین این دو باعث شد که مهدی چمران، رئیس شورای شهر، اعضا را بیان این مساله که «هر شهروندی حق ارائه تذکر به اعضای شورای شهر را دارد و این موضوع برای آقای شعبانی هم صادق است»، به آرامش دعوا کند.

اما در ادامه بحث بین اقراریان و شعبانی بالا گرفت و اقراریان صحن علنی شورای شهر را ترک کرد. سپس شعبانی به سخنرانی خود ادامه داد، اما بعد از یک دقیقه، حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به صحبت های شعبانی اعتراض کرد و خطاب به مهدی چمران، رئیس شورای شهر گفت: آقای شعبانی مبصر کلاس نیست که به اعضای شورا بگوید ساکت باشند.

در ادامه با صلواتی موضوع ختم به خیر شد، اما پس از پایان صحبت های شعبانی و ارائه گزارش توسط او، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در تذکری خطاب به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: آقای شعبانی قبلا پیمانکار بوده اند و اکنون به تازگی به شهرداری آمده اند و امیدواریم که ایشان، شأن شورای شهر را بشناسند و تحمل خود را بالا ببرند.

وی افزود: آقای شعبانی شما از حوزه پیمانکاری به حوزه شهرداری آمده اید و ما نگرانیم که حوزه فنی و عمرانی شهر تهران که در دوره های سوم و چهارم جزو افتخارات مدیریت شهری بود، نه تنها توسعه پیدا نکند، بلکه حتی در نگهداشت پروژه های قبلی نیز به مشکل بخورد.

در ادامه اما سید جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران از برنامه های شعبانی تشکرد کرد و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری از دیگر اعضای شورای شهر تهران نیز به دفاع از عملکرد معاون فنی و عمرانی شهرداری پرداخت.

کدخبر: 737727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟