بررسی روند یک ساله قیمت انواع ماهی در میادین میوه و تره بار تهران

بررسی روند یک ساله قیمت انواع ماهی در میادین میوه و تره بار تهران در اول پاییز 1399 و اول پاییز 1400، حاکی از رشد 35 درصدی قیمت انواع ماهی در این مراکز است.

به گزارش رکنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ، در بین انواع آبزیان، به ترتیب ماهی بیاح با رشد 55 درصدی، قزل‌آلای رنگین‌کمان (زنده) با رشد 50 درصدی و قزل‌آلای رنگین‌کمان (صید شده) با رشد 49 درصدی، بیشترین افزایش قیمت را در میادین میوه و تره بار داشتند.

بنا بر این گزارش، در مقابل، به ترتیب ماهی سی بریم با رشد 7 درصدی، ماهی تیلاپیا با رشد 15 درصدی و ماهی سی بس با رشد 21 درصدی، کمتری افزایش قیمت را در میادین میوه و تره بار تجربه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، قزل‌آلای گوشت نارنجی (زنده) با رشد 47 و نیم درصدی و قزل‌آلای گوشت نارنجی (صید شده) با رشد 46 درصدی و در مقابل ماهی آمور با رشد 25 درصدی، ماهی سرخوی اصل با رشد 26 درصدی و ماهی سارم با رشد 29 درصدی از دیگر آبزیانی بودند که به ترتیب، بیشترین و کمترین افزایش قیمت را در میادین میوه و تره بار شاهد بودند.

گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم میگوی مخلوط نیز با 30 درصد افزایش از 80 هزار تومان در ابتدای پاییز سال گذشته به 115 هزار تومان در ابتدای پاییز سال جاری افزایش یافته است.

کدخبر: 724593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟