زنگ جشن شکوفه ها در مدارس منطقه۱۳ نواخته شد

جشن شکوفه ها / امروز اولین روز سال تحصیلی کلاس اولی ها بود و در سراسر کشور جشن شکوفه ها برگزار شد. در همین راستا زنگ جشن شکوفه ها در منطقه 13 نواخته شد. شهردار منطقه 13 تهران در جشن شکوفه ها در این منطقه شرکت کرد. مجتبی شکری زنگ جشن شکوفه ها را نواخت.

به گزارش رکنا، مجتبی شکری، شهردار منطقه 13 در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، آغاز سال تحصیلی را به فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید تبریک گفت و افزود: تقارن ۳ رویداد مهم و بسیار بزرگ اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس، فرصت فرهنگی ارزشمند است که باید قدر این فرصت به وجود آمده را دانست؛ چرا که دل های تشنه معنویت و انسانیت و دلدادگان طریق سرخ ایثار و شهادت را در سراسر عالم سیراب می کند و موقعیت بی بدیل تربیت و یادگیری را فراروی دانش‌آموزان عزیز قرار می‌دهد تا اصول و مبانی فکری، جهان ‌بینی و ایدئولوژی خود را با ابتناء به عقاید و باورهای نجات بخش اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان های بلند انقلاب اسلامی غنا بخشند.

در این مراسم که رئیس آموزش و پرورش منطقه، فرمانده بسیج کمیل، رئیس پلیس راهور منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری حضور داشتند زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد.

کدخبر: 723206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟