گلایه های مهدی چمران از قراردادهای دقیقه نودی مدیران شهری قبل + فیلم
حجم ویدیو: 18.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32

مهدی چمران رئیس ششمین دوره شورای شهر تهران است. مهدی چمران چمران امروز در صحن شورای شهر حاضر شد. مهدی چمران به علت ابتلا به بیماری در برخی جلسات این دوره از شورای شهر غایب بود. اما مهدی چمران در سیزدهیم جلسه شورای شهر حاضر شده است. مهدی چمران پیش از این هم 14 سال رئیس شورای شهر تهران بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در پایان سیزدهمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره تذکر ابتدایی ناصر امانی در جلسه امروز توضیح داد: ما در همان دوره دوم شورای شهر که وارد شورا شدیم، ناگهان با این موضوع مواجه شدیم که مدیریت شهری قبل قراردادهای مختلفی را در آخرین روزها پیش بینی کردند، ولی چون ما هنوز به شورا نیامده بودیم، مجبور شدیم که با مسئولان نامه نگاری کنیم که ما حتما این قراردادها را بررسی خواهیم کرد.  

وی افزود: متاسفانه در آخرین روزهای مدیریت شهری جدید هم قراردادهایی پنج ساله بسته شده است، یعنی تا یک سال بعد از دوره ما هم قرارداد بسته اند. به همین دلیل، آقای امانی موضوعاتی را به عنوان تذکر مطرح کردند که حتما پیگیری خواهد شد و من هم تاکید کردم اگر مدیران مناطق و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری قراردادی را در این روزهای آخر می بندند، حتما باید شهردار محترم تهران یا معاون امور مالی ایشان در جریان قراردادها باشند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز موضوعات مختلفی در شورای شهر تهران به تصویب رسید که یکی از آنها مصوبه ای برای کاهش مدت زمان صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری تهران بود. البته معاونت شهرسازی شهرداری تهران از حدود یک سال پیش اقدامات موثری را در این زمینه آغاز کرده بود و امیدواریم این طرح تا یک ماه دیگر به نتیجه برسد.

چمران تصریح کرد: قرار بر این است که اشکالات کوچک در روند اداری صدور پروانه ساختمانی که باعث معطلی مردم می شود، برطرف شود و باید در این زمینه گزارش های مختلفی به شورا و شهرداری ارائه شود. البته ما به دنبال آن هستیم که یک نفر در شورای شهر مسئول گزارش گیری شود تا اگر نامه ای در کارتابل یک مسئول شهرداری ماند، بلافاصله به آن مدیر تذکر بدهد.

کدخبر: 722476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟