صادقی: آتش سوزی بازار گل محلاتی را پیش بینی کرده بودم / بازار گل هیچ مجوزی ندارد + فیلم
حجم ویدیو: 28.62M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54

بازار گل محلاتی / روز گذشته آتش سوزی وسیعی در بازار گل محلاتی رخ داد. بازار گل محلاتی در منطقه 14 تهران قرار گرفته است. عضو شورای شهر تهران تاکید کرد که آتش سوزی بازار گل محلاتی را پیش بینی کرده بود. احمد صادقی گفت که بازار گل محلاتی هیچ گونه مجوزی ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، احمد صادقی، عضو شورای تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران در دوازدهمین جلسه دوره ششم شورای شهر با اشاره به وقوع حریق در بازار گل محلاتی در روز گذشته عنوان کرد: حدود 20 غرفه در قسمت غربی بازار گل محلاتی دچار حریق شدند. همچنین جمعیت زیادی از مردم در محل حادثه بودند که البته هیچ مشکلی برای آنها پیش نیامد.

وی افزود: من از گذشته نسبت به خدمات امنیتی، ایمنی و اجتماعی بازار گل محلاتی واقف بودم و از هفته های گذشته تیمی را اختصاص داده بودم که به همراه شهردار منطقه و مدیران بازار گل، این بازار را بازرسی کنند. دیروز هم متاسفانه شاهد آن بودیم که در حین انجام همین بازرسی ها، پیش بینی من درست از آب درآمد و آتش سوزی وسیعی در بازار گل رخ داد.

صادقی تاکید کرد: بازار گل محلاتی، محلی کاملا بدون مجوز است که به صورت نامناسب و غیرقانونی توسعه پیدا کرده است. تصاویر ماهواره ای هم نشان می دهد بازار گل محلاتی سال به سال بدون نظارت شهرداری توسعه پیدا کرده است. یعنی این بازار به نوعی به صورت قارچ گونه روبه‌روی ساختمان شهرداری منطقه 14 توسعه پیدا کرده است.

 

 

 

کدخبر: 720307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟