تذکر ناصر امانی درباره وضعیت بد خاور شهر / در حد یک روستا هم امکانات بهداشتی ندارد + فیلم
حجم ویدیو: 15.54M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07

خاور شهر / محله خاور شهر در جنوب تهران قرار گرفته است. محله خاور شهر در منطقه 18 تهران قرار دارد. نام دیگر محله خاور شهر تهران، سعیدآباد است. وضعیت ارائه خدمات اجتماعی در محله خاور شهر بسیار نامناسب است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران، امروز در دوازدهمین جلسه شورای شهر درباره وضعیت بد خدمات اجتماعی در خاورشهر تذکر داد و گفت: طولانی شدن اجرای پروژه بزرگراه شهید بروجردی، محله سعیدآباد منطقه 18 را از شهر جدا کرده و زندگی مردم را مختل کرده است. این در حالی است که 80 درصد این محله را بافت فرسوده تشکیل می دهد.

وی افزود: کسانی که به دنبال شهرنفروشی بودند، امکان نوسازی بافت های فرسوده را از مردم این محله گرفته است و همچنین به دلیل توقف صدها دستگاه خاور در تنها معبر اصلی محله که یک طرفه شده است، نام آن به خاورشهر تغییر پیدا کرده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: محله خاورشهر تهران در حد یک روستا هم امکانات بهداشتی ندارد و حتی تا همین اواخر گذر عابربانک نیز به این محله نرسیده بود و به تازگی به لطف مسجد تازه ساخته شده، یک عابربانک در این منطقه نصب شده است. این در حالی است که حضور سارقان سرگردان، امنیت مردم را هم به مخاطره انداخته است.

 

 

 

کدخبر: 720288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟