مهدی چمران به شورای شهر بازگشت + فیلم
حجم ویدیو: 8.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07

مهدی چمران به صحن شورای شهر تهران بازگشت. مهدی چمران که دو هفته به دلیل بیماری از شورای شهر غایب بود، امروز به صحن شورای شهر بازگشت. مهدی چمران مجددا روی کرسی ریاست شورای شهر قرار گرفت. مهدی چمران رئیس دوره ششم شورای شهر تهران است. مهدی چمران پیش از این هم حدود 14 سال ریاست شورای شهر تهران را بر عهده داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، مهدی چمران پس از گذراندن دوره بیماری به صحن شورای شهر بازگشت و مجددا روی کرسی ریاست شورای شهر تهران نشست. امروز نهمین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران برگزار می شود.

رئیس شورای شهر تهران در ابتدای نهمین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران ضمن تشکر از مردمی که در این روزها پیگیر احوال او بودند، برای تمام ملت ایران آرزوی سلامتی کرد.

وی با اشاره به حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: امروز نخستین روزی است که آقای زاکانی به عنوان شهردار تهران در صحن شورا حضور پیدا کرده است؛ البته ایشان فعالیت خود را در مجموعه شهرداری تهران از روز پنجشنبه و بعد از دریافت حکم از وزیر کشور آغاز کرد‌ه‌اند.

چمران تصریح کرد: امیدواریم زاکانی در این میسر همانند گذشته بدرخشد؛ به مانند نوجوانی و جوانی خود که در جبهه‌های جنگ در سالیان دور حضور داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم همچنان در این مسیر فعالیت آقای زاکانی ادامه داشته باشد و در مسیر جدید کاملاً موفق و در پیشگاه خداوند روسفید باشد و امیدواریم خدمتی هر چند کوچک به مردم داشته باشیم.

مهدی چمران 2

 

کدخبر: 717687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟