رئیس سازمان بهشت زهرا : قبور 30 سال به بالا قابلیت بازیابی دارد / مرگ ما را مرفه می کند! + فیلم
حجم ویدیو: 20.13M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44

امروز رئیس سازمان بهشت زهرا به صحن علنی شورای شهر تهران رفت. رئیس سازمان بهشت زهرا در جلسه هشتم دوره ششم شورای شهر تهران شرکت کرد. رئیس سازمان بهشت زهرا در بهش پایانی صحبت هایش از ارزش های مرگ سخن گفت. رئیس سازمان بهشت زهرا همچنین گفت که قبور 30 سال به بالا در بهشت زهرا قابلیت بازیابی دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سعید خال، رئیس سازمان بهشت زهرا در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: قبلا در بهشت زهرا قبور یک طبقه و دو طبقه وجود داشت، اما با مصوبه ای که شورای شهر در سال 95 گذراند، قبور سه طبقه هم تصویب شد و همچنین قبوری که بعد از 30 سال قابلیت بازیابی دارد، به بستگان درجه یک متوفی تحویل داده می شود. یعنی اکنون کسانی که بستگان آنها از سال 70 به قبل فوت کرده اند، می توانند با هزینه ای مناسب قبور خود را احیا کنند.

وی افزود: مرگ ما را مرفه خواهد کرد. یکی از مشکلات بشر این است که مرگ را باور ندارد. دستاورد کرونا این بود که مرگ را با بشر عجین کرد و اکنون مرگ به ما بیش از هر لحظه دیگری نزدیک شده است و به ما فهماند که باید از این زندگی اخلاقی تر استفاده کنیم.

رئیس سازمان بهشت زهرا در پایان ضمن خواندن اشعاری از مولوی درباره ارزش های مرگ، به ارائه تفسیر این شعر پرداخت و به روان شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم درود فرستاد.

 

کدخبر: 716428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟