لباس هایی که همدلی می کنند

لباس همدلی با هدف اهدای لباس نو به کودکان از سال 96 کار خود را آغاز کرد. این کمپین با نگاه  اینکه کودکان آرزوی خرید لباس نو به سلیقه خودشان را دارند شروع شد.

به گزارش رکنا، حامد علیزاده، مسئول کمپین لباس همدلی در این باره گفت: این طرح از زمانی آغاز شد که ما احساس کردیم که کودکان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی و کودکان کار و خیابان دلشان می خواهد که تجربه خرید لباس،اتاق پرو و لباس نو را داشته باشند.

علیزاده افزود: همین آرزوی کودکان باعث شد که این طرح را کلید بزنیم، در ابتدا با فراهم کردن فضایی در مجموعه و تهیه لباس نو و دعوت از بچه آرزوی آنها را به واقعیت تبدیل کردیم و دیدیم چشم های کودکان را وقتی در بین رگال لباس ها راه می رفتند، برق شادی می زد. همین موضوع انگیزه شد تا کمپین لباس همدلی را گسترش دهیم.

هایپراستار یاور لباس همدلی

مسئول کمپین لباس همدلی از آغاز طرح لباس همدلی در هایپراستار خبر داد و گفت: همه این اتفاق های دلیلی شد که هایپراستارایران قدم جدیدی را در کمپین لباس همدلی برداشت و پای این کار ایستاد.

علیزاده گفت: دوستان ما در هایپراستارایران با گذاشتن سبد لباس همدلی در بیش از 37 شعبه مراکز تهران و شهرستان ها و جمع آوری لباس های نو و قابل استفاده آنها را به دست ما می رساند و ما تمامی لباس ها را به دست کودکان و خانواده هایشان می رسانیم.

او افزود: هایپراستار با این حرکت جامعه را وارد چرخه ای کرده است که همه افراد دست در دست هم حرکتی برای کودکان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی و کودکان کار این کشور انجام می دهند.

مسئول کمپین لباس همدلی گفت: این پروژه از تاریخ 31 تیر تا 14 شهریورماه در تمامی شعب هیپراستارهای کشور ادامه خواهد داشت.

کدخبر: 712591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟