حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در خیریه نیک گامان جمشید

مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ دفتر مرکزی موسسه خیریه نیک گامان میزبان آقای دکتر مهراله رخشانی مهر، معاون محترم وزیر آموزش و پرورش و ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه خانم دکتر مهاجرانی معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه‌ مشارکت های سازمان و آقای دکتر قفلی، ریاست جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و آقای مهندس جعفری، مدیر عامل محترم جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بود.

نیک گامان

به گزارش رکنا ، حضور صمیمانه بالاترین مقام های کشور در امر مقدس مدرسه سازی در دفتر مرکزی موسسه خیریه نیک گامان همراه شد با تقدیر از فعالیت های موسسه خیریه نیک گامان در حوزه‌ی ساخت مدارس و مدرسه یاری مستمر که به لطف خیرین موسسه امکان پذیر شده است.

در این جلسه‌ی صمیمانه درباره‌ مواردی از جمله چکونگی جذب مشارکت های خیرین داخل و خارج از کشور و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی هدفمند و شفاف در راستای چگونگی جذب مشارکت ها بر مبنای تجربیات چندین ساله‌ی موسسه خیریه نیک گامان تبادل نظر شد. در این جلسه دکتر رخشانی مهر نیز درباره‌ی وضعیت فعلی مدرسه سازی و فعالیت های انجام شده صحبت کردند. خانم فاطمه طوقانیان، قائم مقام مدیر عامل موسسه نیک گامان، نیز پیرو ارائه راهکارهای مدیرتی و انجام پذیرِ خانم دکتر مهاجرانی، در مورد روند مدرسه سازی موسسه در استان های مختلف نکاتی را بیان کردند.

دکتر اشکان تقی پور مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با عضویت در کارگروه بین‌الملل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در جلب و جذب قانونمند مشارکت ها در حوزه‌ی مدرسه سازی فعال است.

دکتر تقی پور معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی کشور نیز هستند.

وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور در سال ۹۹، دکتر اشکان تقی پور را به سبب فعالیت گسترده‌ی مردم نهاد در حوزه‌ی مدرسه سازی به عنوان چهره ماندگار مدرسه سازی کشور انتخاب کردند.

موسسه خیریه نیک گامان با پروانه فعالیت کشوری با ساخت کامل و افتتاح ۳۰ مدرسه و در دستِ ساخت داشتن ۱۱ مدرسه دیگر در سال جاری از موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد فعال کشور در حوزه‌ی مدرسه سازی است. فعالیت های مدرسه یاری و تجهیز مدارس نیز به شکل مستمر انجام می شود.

در این دیدار صمیمانه آقای دکتر رخشانی مهر از فعالیت های گسترده‌ی موسسه و دکتر تقی‌ پور نه تنها در حوزه‌ی مدرسه سازی بلکه در حوزه های مرتبط با کودکان و نوجوانان مددجوی سازمان بهزیستی کشور، همراهی با هلال احمر و وزارت بهداشت نیز قدردانی کردند.

ایشان ضمن ابراز اطلاع و آگاهی از فعالیت های گسترده موسسه خیریه نیک گامان در حوزه‌ی سلامت، آسایش و آموزش مددجویان کرامتمند بهزیستی در سطح کشور و همچنین حضور در بحران‌های طبیعی، ادامه‌ی روند همراهی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی با کمک به مدرسه سازی را با همراهی سازمان نوسازیِ مدارس را سودمند توصیف کردند.

هدیه‌ی کتاب وزین "مدارس برتر دهه‌ی اخیر" و دو قاب عکس زیبا به موسسه خیریه نیک گامان نیز در این جلسه از سوی معاون محترم وزیر صورت پذیرفت.

در این جلسه همچنین مقرر شد جلسات مداوم جامعه خیرین مدرسه ساز در سطح ملی و همچنین مجامع استانی با مدیران و کارشناسان ارشد موسسه خیریه نیک گامان ادامه یابد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 704418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟