کناره گیری مهدی اقراریان از سخنگویی شورای شهر تهران/ حاشیه در دومین جلسه شورای شهر + فیلم
حجم ویدیو: 8.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06

مهدی اقراریان قرار بود سخنگوی شورای شهر تهران شود. اما مهدی اقراریان امروز اعلام کرد که از سخنگویی شورای شهر کناره گیری می کند. مهدی اقراریان این تصمیم خود را پیش از شروع جلسه شورای شهر اعلام کرد. مهدی اقراریان امروز همچنین درباره نحوه تصویب دو طرح دو فوریتی با مهدی چمران به اختلاف خورد. اختلاف مهدی چمران و مهدی اقراریان حاشیه هایی را در دومین جلسه شورای شهر به همراه داشت.

به گزارش رکنا، مهدی اقراریان که قرار بود به عنوان سخنگوی شورای ششم معرفی شود، در دومین جلسه رسمی دوره ششم شورای شهر تهران از سخنگویی شورای شهر تهران استعفا داد و تاکید کرد که بنا به دلایل شخصی نمی تواند عهده دار این سمت شود.

همچنین اقراریان امروز در صحن شورای شهر با مهدی چمران، رئیس شورای شهر درباره نحوه تصویب دو طرح دو فوریتی با عنوان «الزام شهرداری تهران به تهیه سند تغییر و تحول شهر» و «دو فوریت جدول زمان کاری شورای شهر» به اختلاف نظر خورد و این اختلاف نظر منجر به بروز حاشیه هایی در شورای شهر شد.

مهدی اقراریان نحوه تصویب این دو طرح را خلاف آیین نامه شورای شهر تهران دانست و به مهدی چمران تذکر داد. رئیس شورای شهر تهران البته تاکید کرد که چون امضای تمام اعضای شورای شهر پای این دو طرح هست، مشکل قانونی در نحوه تصویب و امضای آن وجود نداشته است. رئیس شورای شهر تهران همچنین تذکر اقراریان را «بیجا» دانست.

کدخبر: 711519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟