اسماعیل احمدی مقدم برنامه هایش را به شورای ششم ارائه داد

تا انتهای هفته جاری تکلیف شهردار تهران در دوره ششم پایتخت مشخص می شود. تا کنون 6 گزینه برای انتخاب شهردار تهران مطرح شده اند. امروز اسماعیل احمدی مقدم برنامه هایش را به عنوان گزینه شهردار تهران به شورای ششم ارائه داد.

به گزارش رکنا، مهدی اقراریان، سخنگوی شورای ششم شهر تهران روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از تقدیم برنامه‌های اسماعیل احمدی مقدم‌ به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز و به صورت مجزا نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با ۲ نفر باقی مانده از نامزدهای تصدی شهرداری تهران برگزار شد.  

وی افزود: در این نشست احمدی‌مقدم ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دوره چهارساله ارائه کرد.

سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه اسماعیل احمدی مقدم‌ با شعار"تهران و شهرداری تهران ۱۴۱۴ " برنامه‌های خود را تقدیم شورا کرده است، افزود: احمدی‌مقدم برنامه‌های خود را با لحاظ افق چشم‌انداز ۱۴۱۴ و با ذکر ۱۶ موضوع و مساله اساسی پایتخت ارائه داده است.

اقراریان افزود: کوچک و ‌چابک سازی، مدیریت بهره وری و کارآمدی و نیز ایمنی و تاب آوری‌شهری در بحران‌ها و مخاطرات از نکات خاص برنامه احمدی مقدم است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل احمدی مقدم، متولد ۱۳۴۰ در شهر تهران است، وی دارای مدرک دکترای علوم دفاعی راهبردی از دانشگاه عالی دفاع ملی است.

احمدی مقدم، از جمله فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را در فاصله سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳، و دبیرکلی ستاد مبارزه با مواد مخدر از ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ را در کارنامه کاری خود دارد.

کدخبر: 709833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟