خداحافظی اصلاح‌ طلبان از شورا و شهرداری تهران

شورای شهر تهران در دوره پنجم با سرلیستی محسن هاشمی و 20 عضو اصلاح‌طلب پس از 4 سال جای خود را به منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران می دهند. جلسه پایانی شورای شهر پنجم امروز در خیابان بهشت برگزار شد. شورای شهر ششم نیز از شنبه ضمن معرفی شهرداری جدید برای تهران کار خود را آغاز می کند. گفته می شود مهدی چمران رئیس شورای شهر دوره ششم خواهد بود.

به گزارش رکنا، قرار است مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران در روز شنبه 16 مرداد ماه با حضور برخی از مسئولان و فرماندار تهران در صحن شورای شهر تهران برگزار شود؛ در این مراسم پس از مراسم تحلیف و همچنین تحویل اعتبارنامه‌ها به اعضای شورای شهر تهران، شورای ششم فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

در این جلسه بنابر اعلام برخی از منتخبین شورای شهر تهران قرار است ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران و حتی شهردار جدید تهران مشخص شود.

مهدی چمران به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل ریاست شورای شهر تهران در دوره ششم است که بنا به گفته پرویز سروری، دیگر عضو منتخب شورای شهر تهران با توجه به سوابق و تجربیات چمران، وی بهترین گزینه در این حوزه محسوب می‌شود همچنین قرار است شهردار تهران نیز از شانزدهم مرداد ماه مشخص شود.

کدخبر: 709284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟