یکی از گزینه های شهرداری تهران انصراف داد/ چمران خبر داد

شهرداری تهران در دوره آینده تغییر خواهد کرد و گزینه هایی برای تصدی شهرداری تهران اعلام شده اند. شورای شهر تهران روز گذشته 12 گزینه را برای تصدی شهرداری تهران اعلام کرد. امروز خبر انصراف یکی از گزینه های تصدی شهرداری تهران اعلام شد. مهدی چمران توضیحاتی درباره گزینه های احتمالی تصدی شهرداری تهران ارائه کرد.

به گزارش رکنا، مهدی چمران با اشاره به انصراف سید صولت مرتضوی یکی از 12 گزینه شهرداری تهران اظهار کرد: شب گذشته نامه انصراف مرتضوی در اختیار ما قرار گرفت و با این حساب تعداد گزینه‌های شهرداری تهران به 11 نفر رسید.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده نیز تعداد دیگری از گزینه‌های شهرداری تهران به‌دلایل مختلف اعم از حضور در مجموعه دولت انصراف دهند.

چمران با اشاره به ارائه برنامه از سوی گزینه‌های شهرداری تهران افزود: به تمامی گزینه‌ها اعلام شده است که از هفته آینده برنامه‌های خود را آماده کنند و در اختیار منتخبین شورای شهر تهران قرار بدهند تا مورد بررسی و در نهایت تصمیم‌گیری از منتخبین شود.

عضو منتخب شورای شهر تهران درباره زمان اعلام نهایی شهردار جدید تهران گفت: با ارائه برنامه‌‌ها از سوی گزینه‌ها فرایند بررسی آغاز خواهد شد و با توجه به زمان‌بندی طراحی‌شده با آغاز فعالیت شورای جدید شهردار هم مشخص خواهد شد./تسنیم

کدخبر: 706237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟