باران مشکلی در پایتخت به بار نیاورده است

به گزارش رکنا، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره وضعیت معابر و خیابان‌های پایتخت با توجه به وضعیت بارندگی طی ساعات گذشته اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌های مورد نیاز جهت مقابله با آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در خیابان‌ها و معابر تهران از ماه‌های قبل آغاز شده و از ابتدای سال جاری 530 کیلومتر کانال و مسیل‌های تهران مستمر لایروبی شده است.

وی افزود: اکیپ‌ها و پیمانکاران به صورت مستقل در 122 ناحیه تهران اقدامات لازم را انجام داده‌اند و در بخش عمرانی جا‌هایی که در سال‌های پیش مشکل بوده رفع عیب شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: امسال تجهیزات و امکانات در 122 ناحیه نیز افزایش یافته و به هر ناحیه دو دستگاه موتور پمپ اختصاص داده شده و لایروبی‌های مداوم نیز در حال انجام است.

عطایی خاطرنشان کرد: آمادگی به صورت کامل برای بارش برف نیز در پایتخت وجود دارد و امسال 270 ماشین‌آلات مکانیزه و برف‌روب، نمک‌پاش و محلول‌پاش نیز در اختیار نواحی مختلف شهرداری قرار گرفته که در صورت لزوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین محل‌هایی را به عنوان پشتیبان‌کننده مناطق در نظر گرفته‌ایم. /فارس

کدخبر: 629908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟