لکه گیری نکردن معابر حاصل کوتاهی شهرداران نواحی است / کمبود آسفالت نداریم

به گزارش رکنا ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در خصوص وضعیت خیابان‌هایی که کف پوش آسفالت آن‌ها آسیب دیده و چندین سال است که هیچ اقدامی برای مرمت و لکه گیری آن‌ها نشده است، گفت: برای لکه گیری و مرمت آسفالت، کمبود آسفالت نداریم و آنچه دیده می‌شود، نتیجه کوتاهی نواحی شهرداری تهران است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران تصریح کرد: در برخی مناطق شهرداران نواحی دل نمی‌سوزانند که ما برای حل این مسئله از طریق بازرسی وارد می‌شویم و برخورد می کنیم.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر معبری که نیاز به لکه گیری، مرمت یا همسطح سازی دارد با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند و در صورت تاخیر از طریق تلفن ۱۸۸۸ بازرسی را وارد موضوع کنند.

وضعیت آسفالت خیابان امام خمینی به کجا رسید؟

صبوری دیلمی در خصوص وضعیت آسفالت خیابان امام خمینی، حدفاصل شهید نواب صفوی تا اسکندری و ابتدا تا انتهای خیابان خیام گفت: این موضوع به مناطق مربوطه اعلام شده و اقدام خواهند کرد.

صبوری دیلمی با بیان اینکه تیم نگهداشت شهر تهران ضعیف است و به اندازه تیم ساخت و ساز رشد نکرده است، گفت: برای مثال اگر جایی نیاز به ساخت یک پل بزرگ داشته باشد، آن را می‌سازیم، ولی برای تعمیر ۱۰ خیابان آمادگی نداریم.

وی افزود: این تفکر بد است که فقط فکر ساخت باشیم و به تعمیر شهر نپردازیم که برای تحقق این امر نیاز به ایفای نقش بازرسی داریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟