مرمت و رفع خرابی ۴۴ هزار نقطه از سطح معابر تهران

معابر / به گزارش رکنا، صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام این خبر افزود: طی ۶ ماه و نیم سپری شده از سال ۱۳۹۹، بیش از ۴۲۳ هزار تن آسفالت در قالب روکش کلی همچنین مرمت لکه ای معابر پخش و اجرا شده است.

او با بیان آنکه تاکنون در محدوده هریک از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران، به طور متوسط ۱۹۲۵۶ تن آسفالت پخش و اجرا شده است، ادامه داد: در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران، بیش از ۱۲۰ هزار تن آسفالت صرف تراش و روکش معابر بزرگراهی شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اتکا به تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران سبب صرفه جویی ۶۸ میلیارد تومانی در هزینه های اجرای طرح شده است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی شهرداری تهرن، وی ادامه داد: در سال جاری نیز اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف گذاری شده است و مجریان طرح با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را به ویژه از طریق امکان کنترل کیفی این محصول در محل کارخانه مدنظر قرار داده اند. آن گونه که آمارها نشان می دهند، در نتیجه عملکرد طرح مذکور، حجم پیام های گلایه آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به نحوی محسوس کاهش یافته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟