عکس مشکوک مریم خدارحمی از شوهرش ! / ازدواج خانم بازیگر در خفا !

استوری مشکوک مریم خدارحمی با حال و هوای ازدواجی

مریم خدارحمی بازیگر سینما و تلویزیون که بسیاری از مخاطبان او را با نقش آفرینی در سریال ستایش و دخترم نرگس به یاد دارند، استوری مشکوکی از خود منتشر نمود و مخاطبان را سردرگم ساخت. در ادامه این بخش از نمناک قاب دونفره مریم خدارحمی را مشاهده خواهید کرد.

مریم خدارحمی که در سریال دخترم نرگس ایفاگر نقش اصلی قصه بود،در صفحه شخصی خود قاب دونفره‌ای را بدون هیچ توضیحی منتشر نمود و مخاطبان را به گمانه زنی در مورد ازدواج خود انداخت. بسیاری از کاربران با توجه به حلقه ازدواج خانم بازیگر حدس می‌زنند که او نیز چون مهدی کوشکی و محیا مهدی‌زاده، امیرسلیمانی و مونا کرمی، شیدا خلیق و کیوان ساکت اف، سیما خضرآبادی و ابراهیم کوخانی به جرگه متاهلین پیوسته است.

مریم خدارحمی

مریم خدارحمی و استوری عاشقانه و مرموز اش

مریم خدارحمی و مادرش که هر دو بازیگرند

مریم خدارحمی 16 اردیبهشت ماه سال 1362 در اصفهان متولد شد. زهرا برومند بازیگر پیشکسوت کشورمان مادر مریم خدارحمی است که در فیلم و سریال های زیادی چون روزهای بیقراری، آشپزباشی، راز پنهان، غلامرضا تختی، به وقت رویا، چهارچرخ و... ایفای نقش کرده است.

مریم خدارحمی بازیگری را از 18 سالگی با سریال گلهای شمعدانی در صدا و سیمای مرکز اصفهان آغاز کرد و اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم مردی که گیلاس هایش را خورد به کارگردانی پیمان حقانی به دست آورد.

کدخبر: 999779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟