زیبایی خیره کننده  شیرین خارج از  سریال نون خ ! / این دختر اون نیست !  +  بیوگرافی ندا قاسمی  و عکس های واقعی اش

ندا قاسمی (زاده ۳۰ خرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه)، بازیگر تئاتر و تلویزیون و صداپیشه رادیو  است. او با ایفای نقش «شیرین» در مجموعه تلویزیونی نون خ، شناخته شد.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید ندا قاسمی در خدمت شما هستیم.

بیوگرافی ندا قاسمی

وی از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را شروع کرد. سپس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه‌های مختلف با این مرکز همکاری کرد و از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول شد. وی همچنین دانشجوی دکترای رشته شیمی آلی در دانشگاه تهران است.

ندا قاسمی

وی در کنار بازیگری در تئاتر و تلویزیون به حرفه دوبله نیز مشغول است. در سن ۲۰ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد. همچنین با نقش آفرینی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را کسب کرد.

ندا قاسمی

وی درباره نقش شیرین و داستان ازدواجش گفت: «هر چه بیشتر پیش می‌رویم نویسنده شخصیت‌ها را در بازیگران بیشتر می‌بیند و طبیعتاً نسبت به قبل بیشتر دستش می‌آید که چه اتفاقاتی را برای بازیگر بنویسد و او را درگیر چه ماجراها و ویژگی‌هایی کند.» ندا قاسمی در سریال رادیویی قلب بنفش به کارگردانی میرطاهر مظلومی نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

کدخبر: 987184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟