عکس کمر باریکی فریبا نادری در این لباس اندامی / با این لباس باید در خانه ماند !

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

شهرت زیاد فریبا نادری به دلیل بازی در سریال ستایش است. 

همسر این بازیگر مسعود رسام کارگردان سینما بود که بر اثر سرطان خون در سن 52 سالگی درگذشت. اختلاف سن این زوج در شبکه های اجتماعی بسیار پربحث بوده است.

فریبا نادری

سنگ تمام فریبا نادری برای نرگس محمدی

نرگس محمدی جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره جاده ابریشم شد. ‎در دهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم، فیلم «سلوک» به کارگردانی عباس رافعی، تهیه کنندگی علی اوجی و پخش بین الملل شرکت ایریماژ در بخش مسابقه فیلم‌های بلند به نمایش در آمد و نرگس محمدی نخستین جایزه بین المللی خود را در مقام بهترین بازیگر زن در این رویداد سینمایی دریافت کرد. ‎

فریبا نادری برای نرگس محمدی نوشت : عشقِ من رفیقِ نازنین و خوش قلبممم از ته وجودم، از صمیم قلبم برات خوشحالم. برای تو، برای علی ، برای خودم، برای هممون که کنار هم ایستادیم و کار کردیم و تو خستگی کار رو از تنمون دراوردی

فریبا نادری و نرگس محمدی

کدخبر: 986497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا جمشیدی
آیا این خبر مفید بود؟