سانسور پشه در قسمت جدید مهمانی| پشه با ماتیک خواهرش وارد خط قرمز تلویزیون شد

برنامه مهمونی ایرج طهماسب پس از فراز و نشیب های فراوان سرانجام همزمان با عید نوروز 1403 از شبکه نسیم پخش شد. برنامه مهمونی ابتدا برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد و دو فصل این برنامه توسط نماوا پخش شد. حالا پخش برنامه مهمونی به صدا و سیما منتقل شده است. برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و با حضور عروسک های بامزه اش پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می شود.

سنگ‌اندازی‌ها از سمت تلویزیون برای ایرج طهماسب که دو فصل قبلی مهمونی را در فضایی خارج از تلویزیون ساخته بود، آغاز شده است. صحبت‌های پشه با ایرج طهماسب به دلیل اینکه بحث ماتیک و استفاده از لوازم آرایش پیش آمد از سوی تلویزیون سانسور شد و نیمه‌تمام باقی ماند.

در حالی که اخیرا رسانه صدا و سیما به حذف نشدن تکیه کلام پشه( بده بزنیم) در ورژن تلویزیونی مهمونی افتخار کرد؛ یکی از عوامل این برنامه خبر از ممیزی بخش‌هایی از آیتم پشه داد.

مجید توکلی، مشاور کارگردان پروژه مهمونی نوشت:

«یکی از بهترین آیتمهای ما شب گذشته نصفه و نیمه پخش شد تا تیغ سانسور بیرحمانه تر از قبل خودش رو نشون بده آیتمی که هر چه فکر کردم دلیل سانسورش را نفهمیدم. مگر میشود ایرج طهماسب بعد از ۵۰ سال فعالیت درخشان برای مردم و بچه ها، ملاحظات رو ندونه؟؟

پشه برای خواهر گمشده‌ش ماتیک خریده و اون رو به آقای مجری میده تا براش نگه داره و ....

اگر بدونید پشت هر آیتمی که میگیریم چقدر سختی و دشواری ست اینطور به راحتی سانسور نمی کردید. عروسک گردانی که به ،سختی با عشق عروسک را بازی میدهد و صدا پیشه ی خلاق که خلق موقعیت میکند و در نهایت کارگردان و همه ی عوامل که دیشب با پخش نصفه ی آیتم آخر، خستگی به تنشون موند

کدخبر: 986402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟