خواهر شوهرها و مادر شوهرهای یکتا ناصر را تا به حال دیده اید؟ + عکس این 6 نفر و حواشی!

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال ۶۳ و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت ۱۱ نفره ای متولد شد و ۵ خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

خواهر شوهرهای یکتا ناصر

یکتا ناصر ۲ سال است که از شوهرش منوچهر هادی جدا شده است. او اخیرا فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن در حال گریه و زاری می گوید که منوچهر هادی دخترشان را دزدیده و مدت هاست که از او بی خبر است. این ویدئو او با واکنش منوچهر هادی و خانواده‌اش مواجه شد و حواشی زیادی را ایجاد کرد. در ادامه این مطلب عکس خواهر شوهرهای یکتا ناصر را مشاهده می کنید.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

مختصر بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

منوچهر هادی و یکتا ناصر، یکتا ناصر، بانوی هنرمند کشورمان، در تاریخ 12 آبان 1357 در شهر تهران به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته مهندسی محیط زیست در دانشگاه آزاد به پایان رساند و با سریال کاغذی پا بهعرصه بازیگری نهاد.

منوچهر هادی، کارگردان و نویسنده سریال های معروف ایرانی، در تاریخ 28 مرداد 1351 در شهر تهران به دنیا آمد. او در رشته الکترونیک تحصیل کرده و پس از اخذ دیپلم وارد دنیای هنر شد.

منوچهر هادی و یکتا ناصر، در پایان سال 1394، یکتا ناصر با منوچهر هادی ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کردند که حاصل این ازدواج، دختری به نام سوفیاست.

 

کدخبر: 983315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟