بازدید اخیر پریانکا چوپرا و خانواده‌اش از هند + عکس های همسر و دخترش

پریانکا چوپرا با افتخار ریشه های هندی خود را به خانواده اش نشان می دهد. این بازیگر 41 ساله که اخیرا به هند سر زده بود، مجموعه ای از عکس ها و فیلم های جدید از دیدار خود با همسر 31 ساله اش نیک جوناس و دختر 2 ساله شان را به اشتراک گذاشت. در زیر برخی از عکس های این خانواده کوچک پرطرفدار را می‌بینید:

یک گردش خانوادگی به یاد ماندنی

گردش خانوادگی پریانکا جوپرا

پریانکا چوپرا جوناس و همسرش نیک جوناس اخیرا از یک گردش خاطره انگیز با دخترشان لذت بردند. این خانواده کوچک از معبدی در آیودیا بازدید کردند. پریانکا در 41 سالگی به حرفه و مادری خود با ظرافت زیاد ادامه می دهد. او در شبکه های اجتماعی خود تصاویری از این سفر شیرین خانوادگی را به اشتراک گذاشت.

در عکس ها، او و نیک 31 ساله دیده می شوند که به همراه فرزندشان در معبد هستند. سفر درون دیوارهای معبد نیز از طریق یک ویدیو به اشتراک گذاشته شد. پریانکا، که به یک ساری زرد سنتی آراسته شده است، در حالی که فرزندش را نزدیک نگه داشته، دیده می شود. نیک جوناس نیز برای حمایت از همسرش، لباس هندی به تن کرده است.

یک چیز در عکس ها طرفداران پریانکا را نگران کرده است

در حالی که عشق و حمایت در عکس های پریانکا سرازیر و کاملا پیداست، بسیاری از این فرصت استفاده کردند و نگرانی خود را ابراز کردند. طرفداران اشاره کردند که به نظر می رسد نیک در این عکس ها چندان خوشحال نیست یا به عبارتی ناراضی است. یک نفر نوشته است که «چرا نیک اینقدر در عکس ها ناراحت به نظر می‌رسد؟ انگار که به زور در آن فضاست!»

دیگر عکس های دختر و همسر پریانکا چوپرا

بیوگرافی پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا در سال ۱۹۸۲ به دنیا آمد. پدر او دکترآشوک چوپرا و مادرش دکترمادو چوپرا هر دو از پزشکان ارتش هند بودند. پدر پریانکا در سال ۲۰۱۳ فوت کرد. آن‌ها به خاطر شغل پدرش مجبور بودند به‌طور مداوم محل زندگی شان را تغییر دهند و همین باعث شد تا پریانکا با آداب و رسوم قسمت‌های مختلف هند آشنایی کامل داشته باشد. پریانکا فرزند اول خانواده است و مادر و پدرش علاقه بسیار زیادی به او داشتند علاوه بر این او نوه مورد علاقه پدر بزرگ و مادر بزرگ خود بود. پریانکا برادری به نام سیدارت دارد که هفت سال از او کوچکتر است. پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۰ دختر شایسته جهان شد و زندگی همراه با شهرتش از همان زمان پا گرفت. وی برای فیلم اعتراض (۲۰۰۴) برنده بهترین بازیگر نقش منفی از جشنواره فیلم فیر شد.

او در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم‌های دوستانا و فشن ثابت کرد که بهترین بازیگر حال حاضر سینمای هند است. وی در سال ۲۰۰۸ به خاطر بازی چشمگیر در فیلم فشن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنوارهٔ فیلم فیر و دیگر جشنواره‌های بالیوود دریافت کرد. او همچنین دو آهنگ خوانده‌است که یکی از آن‌ها به همراهی ویل.آی.ام به نام (در شهر من) است و دیگری به همراه پیت‌بول به نام بیگانه. او همچنین در سال ۲۰۱۸ با نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی ازدواج کرد.

بیوگرافی نیک جوناس

نیکلاس جری «نیک» جوناس ( Nick Jonas؛ متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۹۲) خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی است. او از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول به فعالیت بوده‌ است. جوناس بازیگری را از هفت سالگی و با بازی در تئاتر شروع کرد و اولین تک‌ آهنگ خود را در سال ۲۰۰۲ منتشر کرد که مورد توجه کلمبیا رکوردز قرار گرفت، جایی که او و برادرانش گروه جوناس برادرز را تشکیل دادند. این گروه اولین آلبوم استودیویی خود را با نام دربارهٔ زمان از طریق کلمبیا رکوردز در سال ۲۰۰۶ منتشر کردند. این گروه پس از ترک کلمبیا رکوردز و امضای قرارداد با هالیوود رکوردز دومین آلبوم استودیویی شان را در سال ۲۰۰۷ منتشر کردند. این گروه در این مدت به چهره‌های مشهوری تبدیل شدند و طرفداران زیادی کسب کردند.

نیک جوناس بیشتر برای حضور در گروه پاپ راک جوناس برادرز شناخته می‌شود. او پس از جدا شدن از گروه در سال ۲۰۱۳، فعالیت انفرادی خود را ادامه داد. نیک جوناس دومین آلبوم استودیویی خود را در نوامبر ۲۰۱۴ منتشر کرد.

کدخبر: 982893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟