عکس 5 خواهر شوهر محجبه یکتا ناصر / چه نقشی در طلاق آن ها داشتند!

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود؛ به‌طوری که در نهایت برای بازی در سریال گل‌های کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر 2 سال است که از شوهرش منوچهر هادی جدا شده است او اخیرا فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن در حال گریه و زاری از کتک خوردنش در زندگی مشترک حرف می زند و می گوید که منوچهر هادی دخترشان را دزدیده و مدت هاست که یکتا ناصر از آن بی خبر است.گریه و ضجه های یکتا ناصر امشب بخاطر دزدیده شدن دخترش دل همه را به درد آورد.

در این ماجرا ها یکی از خواهران منوچهر هادی نیز در دفاع از برادرش در فضای مجازی پستی را منتشر کرد اما خواهران دیگر در این موضوع وارد نشدند.

منوچهر هادی

منوچهر هادی

منوچهر هادی

منوچهر هادی

امروز بعد از گذشت 2 روز بلاخره منوچهر هادی نسبت به این ادعای همسر سابقش واکن نشان داده و در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

یکتاناصر مادر بچه منه و‌ من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو‌از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا اخرتعطیلات هم بچه پیش مادرش باشد.

اگر قرار من آنچه شما میگوید باشم و یکطرفه قضاوت شوم اشکال ندارد کامنت من با شجاعت باز است خیلی چیزها هست که نمیشه گفت.

بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم شما قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله ای ندارم.

کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش من است چون من از پنجم سر کارم و‌مادرش خونه است همین بخدا چیز دیگری نیست،اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم هستم.

اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو رو‌گذاشتن خودشون مقصرن و حتمن در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغها و‌ تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند. البته از همین الان من بخشیدم ایشان را. اگر هم دادگاه من را متهم کرد گردن من از مو باریک تر فقط و فقط قانون قانون و قانون امیدوارم حال مادر بچه خوب باشه و‌نگران نباشه هم تلفن هست هم ویدئو کال هست

اصلن شرایط بغرنجی وجود نداره بهترین و شادترین لحظات زندگیشو سوفیا داره میگذرونه و چهارم فروردین‌پیش مادرشه

به شرف و احترام همه مادران از سمت من کل اتفاق همینه بازم عرض میکنم به احترام سوفیا و آبروی مادرش چیزهایی هست که من سکوت میکنم . البته که مادر سوفیا نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگیمون متعهد و وفادار بودند.مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه یا علی. یکتا مادر بچه منه و‌ من با دستور مستقیم از دفتر دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو‌از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا اخرتعطیلات هم بچه پیش مادرشه.

اگر قرار من انچه شما میگید باشم و یکطرفه قضاوت شم اشکال نداره کامنت من با شجاعت بازه .خیلی چیزها هست که نمیشه گفت

بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم

شما قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله ای ندارم.

کل اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه چون من از پنجم سر کارم و‌مادرش خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست،اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم

اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدئو رو‌گذاشتن خودشون مقصرن و حتمن در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغها و‌ تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند. البته از همین الان من بخشیدم ایشان را. اگر هم دادگاه من را متهم کرد گردن من از مو باریک تر فقط و فقط قانون قانون و قانون،امیدوارم حال مادر بچه خوب باشد و‌ نگران نباشه هم تلفن هست هم ویدئو کال هست!

اصلن شرایط بغرنجی وجود ندارد ،بهترین و شادترین لحظات زندگیشو سوفیا داره میگذرونه و چهارم فروردین‌پیش مادرشه.

بازم عرض میکنم به احترام سوفیا و آبروی مادرش چیزهایی هست که من سکوت میکنم . البته که مادر سوفیا نجیب و خانوم هستن و در تمام مدت زندگیمون متعهد و وفادار بودند.مشکلات ما چیزهای دیگری بود که اصلن صلاح نیست اینجا گفته بشه.

منوچهر هادی و یکتا ناصر

کدخبر: 982414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟