فیلم های سینمایی نوروز 1403 تلویزیون

فیلم‌هایی که تلویزیون در ایام عید به روی آنتن خواهد برد، از ژانرهای درام، اجتماعی، حادثه‌ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی هستند.

شبکه یک سیما از 22 اسفند تا 24 فروردین ساعت 23:45 فیلم‌هایی همچون «گرن توریسمو»، «برهوت»، «سرباز»، «تلافی» و «خاکسپاری» را پخش می‌کند.

شبکه دو سیما هم از 1 فروردین تا 17 فروردین در ساعت 9 صبح با فیلم‌هایی همچون «کابوس آرزو»، «دنیای آرمان»، «هتل دردسرساز» و «شماره 10» همراه است.

شبکه سه سیما در ساعت 24 فیلم‌های روز دنیا را پخش می‌کند. «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «تبدیل شوندگان:نبرد ربات‌ها»، «به پیش»، «قاتلین ماه کامل»، «مگالون:حفره سهمگین» و «ضد» از جمله فیلم‌هایی هستند که تا 13 فروردین روی آنتن می‌روند.

شبکه چهار سیما از 29 اسفند تا عید سعید فطر (بجز شب‌های قدر) در ساعت 20:30 فیلم‌های «شهر سیارکی»، «ناپلئون»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «فراری»، «رادیکال» و «ماه» را پخش می‌کند.

شبکه تهران از 29 اسفند تا 13 فروردین در برنامه «تماشاخانه» ساعت 13:30 منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن 10»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» از جمله فیلم‌هایی هستند که از شبکه تهران پخش می‌شوند.

شبکه امید از 22 اسفند ماه تا 17 فروردین در برنامه «فیلمستون» ساعت 17 فیلم‌های نوروزی خود را پخش می‌کند. این شبکه فیلم‌های «گودال فضایی»، «فیل شعبده‌باز»، «چوپای شگفت‌انگیز»، «بیرو»، «انجمن بشقاب پرنده‌ها» و... را نمایش می‌دهد.

شبکه کودک در ساعت 14 فیلم‌های مناسب کودکان را پخش می‌کند. «برادران شگفت‌انگیز ماریو»، «فرار مرغی - دوران ناگتی»، «خرس‌های محافظ جنگل - ربات محافظ»، «پنگوئن ببری 3 - قهرمانان جنگل»، «سفر اردکی» و «لوپتو» از جمله این فیلم‌ها هستند.

شبکه نمایش هم در باکس ساعت 23 فیلم‌هایی همچون «اکولایزر 2 و 3»، «سوسک آبی»، «ویکرام و ودا»، «خزنده» و «زمین سرگردان 2» را پخش می‌کند. این شبکه همچنین در ساعات 13، 15، 17، 19، 21 و 1 بامداد با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت 13 پخش می‌کند. این فیلم‌ها شامل «تک تیرانداز»، «یه روز عالی»، «ضد حمله»، «دستگیری یک قاتل»، «مامور مخفی» و «غریب» می‌باشند.

شبکه سلامت فیلم‌های سینمایی خود را در ساعت 12:30 با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

شبکه فراتر هم در ساعت 23:30 فیلم‌های «اعجوبه»، «مکانیک ـ زندگی دوباره»، «تلقین»، «دیوار بزرگ»، «مجرم» و «منصور» را پخش خواهد کرد. این فیلم‌ها با کیفیت 4K-HDR به نمایش در می‌آیند.

کدخبر: 981495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟