رسوایی ساسی مانکن / او پدر یک پسر نامشروع است!

تصاویری از همسر اول و پسر ساسی خواننده معروف ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است. پسر این خواننده شباهت بسیار زیادی دارد. این خواننده در حال حاضر با فرد دیگری ازدواج کرده و یک پسر دیگر هم از همسر دومش دارد.

 بیتا همسر دوم ساسی کیست؟

در این باره بهتر است که بدانید بیتا هاشمی متولد دهه 60 می باشد و در زمینه خرید و فروش ملک و هم چنین مدلینگ در بورلی هیلز آمریکا فعالیت می کند.

بهتر است که بدانید او یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی به شمار می‌ رود که در زمینه خرید و فروش ملک توانسته به ثروت بسیار زیادی برسد. در رابطه با سن بیتا همسر ساسی مانکن بیان شده است که او چند سالی از همسرش یعنی ساسی بزرگتر می باشد.

همسر ساسی مانکن

شغل همسر ساسی مانکن چیست؟

از آن جایی که خیلی از منابع بیان کرده اند که بیتا یکی از ثروتمندترین زنان ایرانی ساکن آمریکا است، به همین دلیل برای خیلی از افراد سوالی که وجود می آید، این است که شغل او چیست؟ در این باره بهتر است که بدانید او عمده فعالتیش در زمینه خرید ، فروش و دلالی املاک لوکس و گران قیمت در بورلی هیلز امریکاست. هم چنین علاوه بر آن، کم و بیش حضوری هم در عرصه مدلینگ دارد. اما آن طور که در صفحات مجازی او پیداست، عمده تمرکزش حوزه املاک می باشد. هم چنین ناگفته نماند که خانواده بیتا نیز در امریکا ساکن هستند و آن طور که پیداست جزو ایرانی های ثروتمند آن جا هستند.

ساسی مانکن

کدخبر: 980726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟