میدان یاقوت با بهاره رهنما و ایوب آقاخانی به دبی رسید

به گزارش رکنا، «میدان یاقوت» به نویسندگی بهاره ‌رهنما و سهراب ‌حسینی و کارگردانی بهاره رهنماکه از ۲۷ دی‌ماه تا آخرین روزهای بهمن ماه در بوتیک تئاتر ایران روی صحنه رفت حالا برای اجرای بین المللی راهی دبی شد.

نمایش میدان یاقوت که ایوب ‌آقاخانی، بهاره ‌رهنما، سلیم ‌نجفی نقش درآن آفرینی دارند، هشتم و نهم مارچ در آرت بازار دبی برای مخاطبان اجرا می رود.

موضوع نمایش «میدان یاقوت» لقب زنی است از اهالی تهران که سال‌ها هر روز با لباس قرمز در میدان فردوسی ایستاده و انتظار می‌کشید. به گفته افرادی که طی این سال‌ها او را از نزدیک می‌دیدند او در انتظار معشوق خود بوده است.

بهاره رهنما که نویسندگی اثر را به همراه سهراب حسینی انجام داده است، کارگردانی و تهیه کنندگی کار را نیز برعهده دارد و وقتی حرف از میدان یاقوت می شود می گوید: «میدان یاقوت» یک مستند اجتماعی است که به واگویه های زن سرخ پوش میدان فردوسی می پردازد که سالیان سال در میدان فردوسی چشم به‌راه مردی ماند و حالا پس ازگذشت سال‌ها حکایت نیامدن آن مرد با اجرای زنده ترانه های نوستالژیک و عاشقانه دهه پنجاه ایران روایت می شود.

در اجرای دبی میدان یاقوت، آرمان قشقایی ، کیانوش احمدی، پریا پدرام، ملودی اسدزاده ،شمسا بلوشی و وجیهه بازدار معرفی شدند و علی تیزپا نیز مدیر تولید کار بود. همچنین آراز احمدی خوانندگی کار را برعهده دارد و موسیقی ورود برعهده علی رضا شفائی است. پگاه زرقامی،خشایار چهاریچاری نیز گروه نوازندگان را تشکیل داده اند و طراح گرافیک نیز سلیم نجفی است. از دیگر عوامل نمایش یاقوت می توان مشاور رسانه ای پروژه جعفر پاکزاد و عکاس حسین خدارتی اشاره کرد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

کدخبر: 979084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟