سرنوشت مجری مسابقه محله پس از 33 سال+ بیوگرافی و عکس های خانوادگی

مسعود روشن پژوه مجری، تهیه‌کننده و کارگردان متولد مهرماه 1343 می باشد. صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. وی تاکنون مجری مسابقات و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی بوده‌است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به مسابقه محله اشاره کرد. او به خاطر صمیمی و طنزپرداز بودنش موفق به جذب طرفداران بسیاری میان نوجوانان و کودکان شد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی مسعود روشن پزوه و عکس های جدید و خانوادگی همراه باشید.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه

مسعود روشن‌پژوه در سال ۱۳۴۳ متولد شده‌است. او کودکی را در تهران، دبستان را در همدان، راهنمایی را در اصفهان و دبیرستان را در تهران گذرانده‌است روشن‌پژوه در دوران مدرسه، در تئاترهای مختلفی بازی کرد. وی در سال ۱۳۶۶ فعالیتش را در شبکه دو صدا و سیما آغاز کرد.[ فارغ التحصیل رشته تعمیر و نگهداری هواپیما می باشد که به سمت اجرا کشیده شد و با مسابقه «محله» در بین کودکان بسیار به شهرت رسید و دو فرزند دارد.

بخاطر شغل پدرش که از فرماندهان نیروی هوایی ارتش بود در شهر ارومیه به دنیا آمد امام اصالت وی به شهر بافت در کرمان بر میگردد و مادرش هم دبیر بود.

شهرت با مسابقه محله 

سال ۱۳۶۹ با همکاری امیر سماوات (کارگردان و تهیه کننده) مسابقه محله را شروع کرد و با ادبیات متفاوت از مجریان خشک آن برهه توانست به شدت محبوب شود.

این مسابقه در سال ۸۸ بصورت حرفه ای در چند کشور نیز اجرا شد او گفته است که شبکه ۵ ترکیه برنامه عین برنامه ما را ، راه انداخته و اسمش را گذاشته «بو محله د» یعنی (این محله) من شک ندارم که این برنامه از مسابقه محله الگو گرفته است. به اعتقاد روشن پژوه قاب دوربین بر روی محله هایی بود که مردم در آن زندگی می کرند و همین باعث شد بچه ها با این برنامه هم ذات پنداری کنند.

ازدواج و فرزندان 

مسعود روشن پژوه در سال ۱۳۶۴ وقتی ۲۱ ساله بود با همسرش ازدواج کرد، ثمره این ازدواج یک دختر مهندس بنام روژین و یک پسر بنام ایلیا می باشد.

مسعود روشن پژوه

شایعه سرطان مسعود روشن پژوه

در سال ۱۳۹۵ آقای مجری به دلیل عمل جراحی رو دست خود مدتی در بیمارستان بستری بود که شابعه ابتلای ایشان به سرطان منتشر شد که صحت نداشت.

عکس های خانواده روشن پژوه

مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه

مسعود روشن پژوه

کدخبر: 978475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟