عکس جدید  جذاب طناز طباطبایی + عکس ها ، خصوصی های و بیوگرافی طلای سریال یاغی

طناز طباطبایی بازیگر مشهور ایرانی است. این بازیگر با بازی در سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید. طناز طباطبایی به دلیل چهره زیبایی که دارد محبوبیت بالایی میان مخاطبان دارد. تصویری از طناز طباطبایی به تازگی در فضای مجازی وایرال شده است.

طناز طباطبایی

بیوگرافی کوتاه طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در 40 سالگی با ایفای نقش طلا در یاغی به محبوب ترین بازیگر ایرانی تبدیل شد و خیلی زود با آثار دیگرش آن چنان طرفدار پیدا کرد که از نظر کاربران به عنوان زیباترین زن ایران انتخاب شد.

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. طناز طباطبایی در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده و در زمینه ی موسیقی نیز فعالیت دارد.

وضعیت ازدواج و همسر طناز طباطبایی

طناز طباطبایی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او قبل از سی سالگی ازدواج را موجب محدودیت فعالیت هنری و عدم موفقیت کاری می دانست اما بعد از سی سالگی به زندگی مشترک فکر می کند و ازدواج سنتی را بیشتر می پسندد.

در سال های پیش با انتشار عکسی از طناز طباطبایی ، شائبه حاملگی او به وجود آمد که این حواشی شایعه ای بیش نبوده و دروغ فضای مجازی می باشد.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

کدخبر: 977301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟