جذابترین و کم هزینه ترین دکوراسیون های خانه برای عید ! / خانم های ایرانی عاشق این عکس ها می شوند !

آیا شما هم این روزها به بهاری کردن دکوراسیون خانه فکر می‌کنید؟ با وجود اینکه سبک زندگی هر شخص، منحصربفرد است اما اکثر ما تمایل داریم قبل از شروع سال جدید تغییراتی در محیط زندگی خود ایجاد کنیم. البته با توجه به بالا بودن هزینه‌ها و لیست تمام نشدنی کارها و خریدهای دم عید، بهتر است راهی کم هزینه برای دکوراسیون بهاری پیدا کنیم. در این مطلب از دلتا مگ به شما کم هزینه‌ترین و ساده‌ترین ایده‌ها برای بهاری کردن  دکور خانه را پیشنهاد می‌دهیم.

همانطور که گفتیم یکی از دغدغه‌های همه ما قبل از نو شدن سال، بهاری کردن حال و هوای خانه و اضافه کردن تزئینات و رنگ‌های زنده و شاداب به محیط زندگیمان است. اما چگونه می‌توانیم با صرف کمترین هزینه قبل از فرا رسیدن سال نو، بهترین دکوراسیون خانه را داشته باشیم؟ در ادامه این نوشته می‌توانید 6 ایده ارزان و راحت را برای چیدمان منزل بهاری ببینید.

دکوراسیون خانه

در ورودی خانه از رنگ‌های شاد و بهاری استفاده کنید. شما می‌توانید با درست کردن یک حلقه گل بهاری و چسباندن آن به در ورودی حس و حال بهار را به خانه خود وارد کنید. رنگ کردن یکی از دیوارهای قسمت ورودی، نصب تابلویی با رنگ‌های زنده، اضافه کردن گلدانی با گل‌های بهاری یا استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ‌های شاداب چند نمونه از کارهای کم دردسر و ارزان برای خوشامدگویی به سال نو هستند.

دکوراسیون خانه

از رنگ‌های بهاری مانند صورتی، سرخابی، بنفش، سبز، آبی روشن و رنگ‌های پاستلی در دکوراسیون خانه استفاده کنید؛ شما می‌توانید از کوسن، پرده یا دیگر لوازم جانبی با این رنگها استفاده کنید. باور کنید که حتی اضافه کردن یک گلدان، رانر رنگی، شمع‌های پاستلی یا ظرف پذیرایی رنگارنگ تغییر بسیار زیبایی در فضای سالن ایجاد می‌کند.

 

یک گلدان پر از گلهای رنگارنگ بهاری روی کانتر خانه بگذارید یا روی میز نهارخوری  از ظرف‌ها و رنگ‌هایی درخشان مانند زرد و لیمویی و میوه‌هایی با این رنگ‌ها استفاده کنید. یک ظرف آبی فیروزه‌ای را با چند پرتقال، لیمو شیرین یا سیب سبز پر کنید و از دیدن این رنگ‌های سرزنده کنار هم لذت ببرید.

 

یکی از دیوارهای خانه یا قسمتی از کابینت‌ها یا قفسه‌های آشپزخانه را رنگ کنید. رنگ کردن شلف‌ها یا یک قسمت خاص از دیوار مثلا دیوار پشت تلویزیون می‌تواند حال و هوای تازگی و نو شدن را به خانه شما ببخشد.

دکوراسیون خانه

یک کار ساده دیگر نصب قاب عکس است؛ شما می‌توانید تابلویی با رنگ‌های درخشان روی دیوار نصب کنید یا از بشقاب‌های رنگی و طرحدار قدیمی به عنوان دیوارکوب برای دکوراسیون خانه خود در بهار استفاده کنید.

دکوراسیون خانه

یکی دیگر از کارهایی که هزینه کمی دارد اما حال و هوای شما را کاملا عوض می‌کند، اضافه کردن ریسه‌های جذاب رنگی به محیط است. شما می‌توانید از ریسه‌های رنگی برای تزئین کتابخانه، بالکن یا یکی از پنجره‌های خانه استفاده کنید و از این نورهای درخشان و زیبا لذت ببرید.

پس همین حالا دست به کار شوید و با یکی از این ایده‌ها دکوراسیون خانه را برای ورود فصل زیبای بهار آماده کنید. سال خوبی برای شما آرزومندیم.

دکوراسیون خانه

کدخبر: 976911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟