عکس های شوهر جذاب خانم بازیگر هندی خاطره ساز ایرانی ها ! + بیوگرافی کاجول و خصوصی هایش

بازیگر هندی محبوب کاجول موکرجی متولد 1974 یکی از موفق‌ترین زنان شناخته‌شده صنعت فیلم و سینمای هند است. کاجول تاکنون دریافت‌کننده برای ایفای 11 نقش نامزد دریافت جایزه شده است و توانسته است برنده شش جایزه از فستیوال Filmfare شود. عمه کاجول، نوتان نیز تاکنون 5 بار برنده این جایزه بوده است و در کنار یکدیگر رکورددار بیشترین برد در این جشنواره هستند.کاجول در بمبئی در خانواده موکرجی – سامارث متولد شد. مادرش زن بازیگر هندی تانوجا سامارث و پدرش فیلمساز شومو موکرجی است. در سال 2011، دولت هند به کاجول نشان پادما شری، چهارمین افتخار بزرگ غیر نظامی در کشور هند، اعطا کرد.

در سال 1992، کاجول در اولین کار هنری خود با یک بازی هیجان‌انگیز در فیلم «بی‌خودی» با فروش تجاری عالی مطرح شود. او در بهترین عاشقانه‌های دنیای هند از جمله داماد عاشق عروس را می‌برد، تو، من و ما، من خان هستم، بدهکار به زندگی، عشق به بمبئی، راز: حقیقت پنهان، همیشه و غیره. وی برای بازی در مقابل بازیگر مرد فیلم راز: حقیقت پنهان جایزه Filmfare را دریافت کرد.

کاجول علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی به عنوان یک فعال اجتماعی در رابطه با زنان بی‌سرپرست و کودکان در سال 2008 جایزه Karmaveer Puraskaar را دریافت کرد. هم‌چنین کاجول در برنامه تلویزیونی Zee TV Rock-N-Roll به عنوان یکی از داوران هیئت ژولی حضور داشته است. هم‌چنین کاجول در شرکت سرگرمی و نرم‌افزار دیوگان سمت مدیریت را برعهده دارد. کاجول در سال 1999 با آجای دیوگان ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو فرزند است.

کاجول

کاجول

کاجول

کاجول

کدخبر: 976042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟