مانیکور خیره کننده جنیفر لوپز با ورق طلا ! + جدیدترین عکس در عجیب ترین لباس

اخیراً، جنیفر لوپز بیشتر از آن چیزی فکر کنید، مانیکور های فوق العاده ارائه می دهد. نا گفته نماند مانیکور تک رنگ او که کمال مینیمالیستی خالص بود. آخرین مانیکور او ؟ یک مانیکور فرانسوی کلاسیک با ورق طلا.

در 21 فوریه، تام باچیک، هنرمند ناخن پشت تمام ظاهر های فوق الذکر، نگاهی دقیق به مانیکور جدیدی که برای اجرای لایو موزیک اپل لوپز ایجاد کرده بود، منتشر کرد. برای اجرای آهنگ‌ های جدید از آخرین آلبوم و فیلم بلندش با نام This Is Me… حالا، لوپز لباسی با کد لئو از یک شیر طلایی رنگ بر روی سینه‌ اش تا ناخن‌ های هماهنگ پوشیده بود.

برای اجرا، باچیک یک ناخن مربع شکل با طول متوسط ​​برای ستاره ایجاد کرد. ناخن ها با یک پایه طبیعی نیمه شفاف و هماهنگ با پوست شروع شدند. با رنگ صورتی، پایه تمام راه را تا جایی که ناخن هایش از روی انگشتانش امتداد پیدا کرد ادامه داد. سپس، به شکل نوک انگشت او، نوک های فرانسوی روشن و درخشان شکل گرفته و ناخن ها را تکمیل می کنند.

در بالای مانیکور فرانسوی شیک و کلاسیک، باچیک همچنین مشخصات فویل طلایی را روی هر یک از ناخن ها با الگو های کمی متفاوت گرداند. اگر چه همه آنها به یک اندازه پوشش داده شده بودند، برخی بزرگتر، و برخی دیگر کوچکتر. صرف نظر از این، طلا بهترین راه برای پیوند با سایر استایل او بود، به علاوه ادای احترام به علامت زودیاک لوکس دوست او، که موضوع اصلی آلبوم و فیلم جدید او است.

تمرکز اصلی این لباس او با جزئیات شیر ​​خیره کننده جلو و مرکز بود. شانه های برافراشته که با طلا تزیین شده اند، همچنان تم را ادامه می دادند.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

کدخبر: 975845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟