روایت کارگردان و بازیگر سریال «نون خ» از حال و هوای فصل پنجم | سعید آقاخانی : نون خ 5 یک سریال جاده‌ای است

سعید آقاخانی گفته فصل پنجم « نون خ » با سایر فصل‌های آن تفاوت جدی دارد؛ اثری جاده‌ای است و لوکیشنی ثابت ندارد. ماجرای اصلی آن در مینی‌بوسی که از کردستان به جنوب کشور حرکت می‌کند، روایت می‌شود. درحال حاضر 90 درصد از ضبط سریال به پایان رسیده است.

 پیمان جبلی، رئیس صداوسیما از پشت‌صحنه سریال «نون خ» بازدید کرده. در این بازدید که مشروح آن در خبرگزاری ایرنا منتشر شده، سعید آقاخانی، کارگردان و مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال توضیحاتی درباره فصل جدید آن داده‌اند.

سعید آقاخانی از تغییر ساختار سریال «نون خ» در فصل پنجم صحبت به میان آورده آن را آولین سریال جاده‌ای تلویزیون معرفی کرده است. آقاخانی گفته: «این فصل از سریال اولین کار جاده‌ای است که لوکیشن ثابت ندارد. لوکیشن اصلی ما یک مینی‌بوس است که با آن از کردستان به‌سمت جنوب کشور حرکت می‌کنیم و وقتی برمی‌گردیم هم کار در دل کوه فیلم‌برداری می‌شود.»

فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی یک اثر جاده‌ای است که برای پخش در رمضان و نوروز 1403 آماده می‌شود.

نون خ

سعید آقاخانی و صهبا شرافتی در نمایی از فصل پنجم سریال «نون خ»

این کارگردان اعلام کرده که تولید «نون خ» در فصل‌های بعدی هم ادامه پیدا می‌کند و قصد دارد به واسطه آن فرهنگ اقوام مختلف و جلوه‌های متنوع شهر‌های ایران را به مخاطبان نشان دهد.

طبق گفته مهدی فرجی، تهیه‌کننده این سریال، تولید «نون خ5» به دلیل اینکه داستان در جاده می‌گذرد به نسبت سایر فصل‌ها دشوارتر است با این حال 90 درصد فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.

فصل پنجم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی یکی از گزینه‌های جدی تلویزیون برای پخش در رمضان و نوروز 1403 است. این سریال در صورت قرار گرفتن در کنداکتور این دو مناسبت از شب اول ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

کدخبر: 975570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟