پردیس افکاری چه نسبتی با شوهر ساره بیات دارد؟ + عکس و بیوگرافی

پردیس افکاری و علیرضا افکاری از چهره هایی هستند که بیشتر مخاطبان درباره اینکه این دوبازیگر چه نسبتی با هم دارند کنجکاو هستند. بنا به احترام به سوالات شما در این مورد، بیوگرافی و صفحات رسمی مرتبط به این دو هنرمند را با دقت بررسی کردیم ولی به پاسخ مثبتی در این باره نرسیدیم و در نهایت اینطور برداشت شد که پردیس افکاری و علیرضا افکاری جزو چهره هایی هستند که بدون داشتن نسبت فامیلی، تشابه اسمی دارند.

پردیس افکاری

بیوگرافی پردیس افکاری

پردیس افکاری شهریور سال 1343 در تهران متولد شد و از سن 16 سالگی، با ورود به مدرسه هنرپیشگی بازیگری را آغاز کرد. پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. از مهمترین فیلم های پردیس افکاری می توان به سریال های فکر پلید، پنج کیلومتر تا بهشت و طریق عشق اشاره کرد. افکاری یکی از بازیگران زن ایرانی است که بدلیل حضور در شبکه جم کشور را ترک کرد و بعدها از این شبکه کنار گذاشته شد. درباره همسر پردیس افکاری اطلاعات چندانی در دسترس نیست و تنها نام محمد نجفی از وی منتشر شده است.

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور 1356 آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. ایشان سالها پیش با نازلی بخشایش آهنگساز و نوازنده ازدواج کرده اما این ازدواج به جدایی ختم شده است، او یک دختر نوجوان به نام نیکا افکاری دارد، خانم ساره بیات همسر دوم علیرضا افکاری می باشند.

کدخبر: 974585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟