جنیفر لوپز در یک روز 3 استایل شیک را به نمایش می‌ گذارد

جنیفر لوپز هرگز کسی نبوده که خود را به یک نگاه محدود کند. این سوپر استار 54 ساله، روز پنجشنبه برای تبلیغ فیلم آینده‌ اش این من هستم. اکنون : یک عشق با سه استایل کاملاً متفاوت به شهر نیویورک رفت.

برای اولین نگاهش، لوپز را می‌ توان در میدان تایمز دید که استایل خود را با رنگ‌ های سفید زمستانی در یک کت با خز مصنوعی همراه با شلوار سفید تکمیل کرده است.

جنیفر لوپز

لوپز در حال عکس گرفتن که با ظاهر خز مصنوعی غریبه نیست در مقابل یک بیلبورد برای جشن پروژه آینده خود ایستاد و یک عینک آفتابی بزرگ مشکی ژست زیبایی می گرفت.

یکی دیگر از لباس‌ های پنج‌ شنبه‌ ای لوپز شامل شلوار مشکی، کت خزدار بنفش، دستکش مشکی و کلاه چهار خانه هنگام ورود لوپز به فیلم‌ برداری ذر NBC بود. او ظاهر را با عینک آفتابی مشکی تکمیل کرد و این بار در حالی که موهایش را پایین انداخته بود برای تماشاگران دست تکان داد.

راب زنگردی، استایلیست لوپز، در عکس‌ هایی از این ظاهر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. زنگردی عکس‌ هایی را که لوپز نیز منتشر کرده است، شرح داده است: «این من هستم… حالا»

جنیفر لوپز

سرانجام، جی لو هت تریک سبک روز مطبوعاتی خود را با ظاهری قدرتمند تکمیل کرد. این تناسب شامل یک کت مشکی، یک دامن میدی چرمی بلند مشکی، چکمه‌ های مشکی، یک بلوز آبی، گوشواره‌ های حجیم و یک کیف مشکی بود.

روز بزرگ مد لوپز در این شهر بزرگ در حالی برگزار می‌ شود که اعلام شد او به عنوان رئیس مشترک مراسم مت گالا که در 6 مه برگزار می‌ شود حضور دارد. او در کنار آنا وینتور این عنوان را با زندیا، بانی بد و کریس همسورث این کار را به اشتراک می‌ گذارد.

بر اساس اعلام ووگ، مراسم  مت گالا 2024 با سیزدهمین حضور برند لوپز در این رویداد برگزار می‌ شود و امسال نیز کد لباس «باغ زمان» را به نمایش خواهد گذاشت.

جنیفر لوپز

کدخبر: 974530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟