مدل مانتوها عید دیبا زاهدی / از استایل کژوال خانم بازیگر ایده بگیرید! + عکس

دیبا زاهدی از هنرپیشه‌های جوان و متولد ۱۳۶۸ است. او با وجود سن نسبتا کمی که دارد، در آثار تصویری پرشماری بازی کرده است که بسیاری از آن‌ها قابل‌دفاعند و ارزش کیفی مطلوبی دارند. دیبا با فیلم پنج‌ستاره به سینمای ایران معرفی شد و در آنجا در کنار بازیگران مطرحی مانند شهاب حسینی درخشید. در ادامه مسیر هم در مجموعه‌هایی مانند نهنگ آبی و آقازاده به ایفای نقش پرداخت. از آثار سینمایی زاهدی باید به تیغ و ترمه و لامینور اشاره کنیم. اخیراً هم دیبا زاهدی را در مجموعه محبوب این روزها یعنی گناه فرشته می‌بینیم. در این سریال که تازه‌ترین کار او هم به‌شمار می‌رود، دیبا را متفاوت‌تر از همیشه و با استایلی پانکی و متفاوت می‌بینیم. به بهانه این حضور، به‌سراغ بررسی استایلش رفته‌ایم و نگاهی داریم به تیپ و پوشش این هنرپیشه جوان.

داشتن عناصر شخصی استایل

دیبا زاهدی

برخی از افراد می‌دانند که خواسته‌شان از استایل و تیپ ظاهری چیست. در واقع، سلیقه‌ای شخصی و امضایی مشخص در تیپ و ظاهرشان دارند. این افراد راحت‌تر از دیگران در معرض توجه قرار می‌گیرند یا می‌توانند به پانتئون خوش‌پوشی وارد شوند. دیبا هم یکی از همین اشخاص به‌نظر می‌رسد. او از عناصر دائمی و مشخصی در تیپ خودش بهره می‌برد. به‌عبارت دقیق‌تر، سلیقه‌ای مشخص دارد و ردپای اشتراکاتی در استایل‌های گوناگونش به ما نشان می‌دهد که دارای امضایی شخصی است. برای نمونه، اگر بخواهیم از عناصر مشترک استایل‌های مختلف زاهدی نام ببریم به انتخاب کیف‌های کوچک و نیمه‌اسپرت، رنگ‌های خنثی و آرایش کلاسیک می‌رسیم. چنین ویژگی و داشتن استایلی مشخص برای هنرپیشه‌ها و چهره‌های معروف بسیار مفید است. علت چیست؟ چون باعث ماندگارشدن در ذهن می‌شوند. در این صورت، مخاطبان آن‌ها را با ویژگی‌های پوششی و ظاهری خاصی به‌یاد می‌آورند و این یعنی پرسونال برندینگ.

اهمیت‌دادن به کدهای پوششی

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی هنرپیشه جوانی است و سابقه حضور در جشنواره‌ها و اکران‌های آنلاین فراوانی ندارد اما در همان دفعاتی که ظاهر شده و سال‌هایی که حضور داشته هم به رعایت کدهای پوششی اهمیت زیادی داده است. منظور آن است که به‌خوبی می‌داند در هر موقعیتی باید با چه تیپ و استایلی ظاهر شود. برای مثال در جشنواره‌ها و موقعیت‌های رسمی‌تر با استایلی مجلسی و روبه حالت کلاسیک ظاهر حضور پیدا می‌کند و در مواقع دیگر، ترجیح می‌دهد که به‌سراغ تیپ‌های اسپرت و غیررسمی برود. در تصویر بالا هم او را در مراسمی مهم می‌بینید که استایلی رسمی و در راستای علایق و ترجیحاتش تدارک دیده است. کت خوش‌دوخت، شلوار واید و کیف کوچک مجلسی انتخاب‌های خوبی بوده‌اند. ضمن اینکه همگی از نظر جنس و رنگ هم در توازن کامل با یکدیگر قرار دارند. نکته مهمی که باید سلبریتی‌ها و افراد مشهور در نظر بگیرند، رعایت پُزها یا همان ژست‌ها و حالت‌های صحیح در مقابل دوربین است. اگر پُز خوبی نداشته باشند و نتوانند درست در مقابل دوربین خبرنگارها ژست بگیرند، استایلشان تاحد زیادی مخدوش می‌شود.

 

علاقه به راحتی و سادگی

دیبا زاهدی

 

 

زاهدی از بازیگرانی است که به سادگی پوشش و راحتی آن اهمیت زیادی می‌دهد. این موضوع در استایل‌های مختلف و به‌ویژه خیابانی‌اش بسیار مشهود است. شاید بپرسید که منظور از راحتی چیست؟ باید بگوییم که برش لباس‌های راحت معمولا طوری طراحی می‌شوند که لباس انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشد. ضمن اینکه جنسشان هم نرم و راحت است. دیبا از بازیگرانی است که هیچ‌گاه آشفته و نامرتب جلوه نمی‌کند اما در بسیاری از مواقع، از پوششی با عناصر راحت در تیپش بهره می‌برد. دیبا ساده‌پوش و مرتب است و به کیفیت دوخت و جنس لباس‌ها دقت دارد. این موضوع برای تدارک‌دیدن استایلی چشم‌نواز بسیار مهم است. زیباترین رنگ‌ها و مدل‌های لباس هم در صورتی که جنس و دوخت خوبی نداشته باشند، دیدنی و قابل توجه نمی‌شوند. پس این نکته و درس را از استایل دیبا زاهدی الهام بگیرید و رعایت کنید.

استفاده از اکسسوری‌های ظریف

دیبا زاهدی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های استایل هر فرد، اکسسوری‌هایی است که انتخاب می‌کند. بدون زیورآلات و تزئینات متنوع، هر تیپ و پوششی خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد. در مقابل، ساده‌ترین استایل‌ها هم با انتخاب هوشمندانه اکسسوری‌ها می‌توانند نمره بیست را از آن خودشان کنند. دیبا از آن دسته افرادی است که با در نظرگرفتن سلیقه و امضای شخصی خودش، اکسسوری‌های زیبا و ظریفی در استایل خود به‌کار می‌گیرد. او همیشه از استوری‌هایی با طراحی مینیمال استفاده می‌کند. در تصویر بالا هم نمونه‌ای از آن‌ها را در دست و به‌گوشش مشاهده می‌کنید. بدون گوشواره مینیمالی که می‌بینید، استایل دیبا بسیار ساده می‌ماند اما همین انتخاب باعث شده که خوش‌پوش‌تر و خوش‌استایل‌تر جلوه کند. پس به اهمیت اکسسوری‌ها در تیپ و ظاهرتان همیشه دقت کنید و از اهمیتشان غافل نشوید.

انتخاب رنگ‌های صحیح

دیبا زاهدی

به‌نظر می‌رسد که روحیه آرتیستیک دیبا زاهدی به او در انتخاب رنگ‌های خوب و مطلوب استایل هم کمک می‌کند. او معمولا در انتخاب رنگ عالی است و لباس‌هایش از پالت‌های رنگی درست و چشم‌نوازی انتخاب می‌شوند. یکی دیگر از رازهای خوش‌پوشی هم دقیقا همین است که بدانید چطور رنگ‌هایی متوازن و زیبا را کنار هم بنشانید. به تصویر بالا نگاه کنید تا متوجه منظورمان شوید. کنار هم قرارگرفتن دو رنگ زرشکی و طوسی و مشکی باعث ایجاد هارمونی چشم‌نوازی شده است. در پالت رنگی استایل دیبا هم تضاد وجود دارد و هم هماهنگی. دو رنگ مشکی و طوسی با هم در تناسب‌اند و میانشان با رنگ زرشکی نوعی تضاد یا کنتراست چشم‌نواز وجود دارد. همه‌چیز در این استایل رعایت شده است. ضمن اینکه کلیت استایل هم با موقعیتی که در آن شرکت شده، در تناسب است. حضور در مراسم اکران آنلاین، تاحدی غیررسمی است و البته به عناصر رسمی هم احتیاج دارد. دیبا زاهدی با استایلی اسمارت کژوال یعنی تلفیقی از اسپرت و رسمی توانسته به‌خوبی ظاهر شود و نمره خوبی بگیرد.

دیبا زاهدی

در آخر

دیبا زاهدی هنرپیشه جوان و زیبایی است. تلاش می‌کند که نقش‌های متنوعی را جان ببخشد و تاحد زیادی هم در این زمینه موفق بوده است. او حرفه‌ای عمل می‌کند؛ هم در انتخاب فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و هم در ظاهرشدن در مراسم مختلف و رسیدگی به مقوله پوشش و استایلینگ. فکر کنید که مشاور مدوفشن هستید و می‌خواهید چند نکته مثبت از استایل دیبا را نام ببرید. نظرتان چه خواهد بود؟‌ اگر بخواهید به او پیشنهاد استایل بدهید، چه توصیه‌هایی خواهید داشت؟

کدخبر: 973880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟