احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در پایتخت پایه 1 دارد؟

احمد مهرانفر در مصاحبه ای گفت: بازی در "پایتخت" این طور پیش آمد که آقای تنابنده به من زنگ زدند و ماجرای سریال را تعریف کردند و راجع به نقشی که قرار بود بازی کنم، صحبت کردند. از شخصیت راننده کامیون، لهجه شمالی و داستان خوشم آمد و با این فیلمنامه، نقش و کارگردان خوب جای شکی برای پذیرش آن نبود. اگر ذره‌ای هم شک داشتم با حضور آقای تنابنده و خانم ریما رامین‌فر به یقین تبدیل شد.

رانندگی با خودروی سنگین را تجربه کردم

برای درست درآوردن نماهای رانندگی با کامیون ضمن مشورت با سیروس مقدم تصمیم گرفتیم خودم رانندگی با کامیون را تجربه کنم به همین دلیل سه شبانه روز با راننده تمرین کردم، اوایل سخت بود ولی کم کم عادت شد.

سیروس مقدم برخلاف تصور، خیلی وسواس دارد، اشتباهی که پیش می‌آید این است که فکر می‌کنند چون مثلا دوماهه کار را می‌بندد وسواس زیادی به خرج نمی‌دهد، در صورتی که کار شش ماهه را در دو ماه انجام می‌دهد و به صورت عادی و معمولی کار نمی‌کند. در طول فیلمبرداری این مجموعه که 3 ماه به طول انجامید، گروه در طول یک روز 20 ساعت و حتی تا 22 ساعت هم کار می‌کردند. آقای مقدم وسواسی که دارند در این است که تا آن چیزی را که می‌خواهد به دست نیاورد، دست از کار نمی‌کشد.

کدخبر: 973069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟