عباس غزالی پدر شد+ عکس فرزندش

عباس غزالی از عکس دخترش رونمایی کرد

عباس غزالی هنرمند مشهور سینمای ایران که با بازی در سریال وضعیت سفید در تلویزیون دیده شد و با سریال مادرانه به اوج شهرت رسید، در صفحه مجازی خود خبر از پدر شدنش را داد و اولین عکس فرزندش را منتشر نمود. در ادامه این بخش از نمناک عکس فرزند عباس غزالی را مشاهده می کنید.

عباس غزالی بازیگر سریال یوسف پیامبر چندی پیش با انتشار عکسی خبر از پدر شدن خود را داد اما از چهره فرزندش رونمایی نکرد. آقای بازیگر به تازگی عکسی را منتشر نموده که به عنوان اولین تصویر دخترش در فضای مجازی وایرال شده است. این بازیگر با انتشار عکسی پر از عشق و احساس از چهره فرزندش رو نمایی کرد و نوشت:

چه دل انگیزه این ثمره ی عشق

عباس غزالی

عباس غزالی پدر شد

ازدواج عباس غزالی

عباس غزالی و زهرا کریمی در سال 1394 با یکدیگر ازدواج کردند. همسر عباس غزالی هنرمند است و در شاخه معماری فعالیت می کند و او می گوید که خیلی خوشحال است که ازداوج کرده است و بر خلاف عقیده بعضی از بازیگرها که هنوز مجرد هستند و تصور می کنند که ازدواج مانع پیشرفت آنهاست او ازدواج را مانع پیشرفت نمی داند.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 بهمن 1363 در تهران است. او در یک خانواده پرجمعیت به دنیا آمده و یونس غزالی بازیگر برادر کوچکتر اوست.از مهم ‌ترین فعالیت های این بازیگر می‌توان به وضعیت سفید، چرخ و فلک، مادرانه، پناه آخر، شاهرگ، می‌تونه آخریش باشه، همه چی عادیه، دلبری، قیچی، اعترافات ذهن خطرناک من و معبد جان اشاره کرد.

کدخبر: 972633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟