عکس لو رفته از سینا مهراد در جشن تولد  متفاوت ! / علی زند وکیلی چرا حضور دارد !

سینا مهراد در جشن تولد خواننده معروف

سینا مهراد بازیگر شناخته شده سینما که در جام ملت های 2023 آسیا همراه برادرش ساعد سهیلی در ورزشگاه قطر حضور داشت،به تازگی عکسی از خود و رفقایش در جشن تولد آقای خواننده منتشر نمود. در ادامه این بخش از نمناک عکس سینامهراد در جشن تولد علی زندوکیلی را مشاهده می کنید.

سینا مهراد بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال پدر که دوستی دیرینه ای با علی زندوکیلی، خواننده موسیقی سنتی دارد، در تازه ترین فعالیت مجازی‎اش تصویری از جشن تولد آقای خواننده را منتشر نمود و تولدش را این چنین تبریک گفت:

علی جانم تولدت مبارک

سینا مهراد

سینا مهراد در جشن تولد علی زند وکیلی

بیوگرافی کوتاه علی زنده وکیلی

علی زند وکیلی خواننده، نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی ایرانی متولد 25 بهمن 1365 در شیراز است که بعنوان فرزند هشتم خانواده بعد از هفت دختر به دنیا آمد و دو برادر کوچکتر از خود بنام محمد و امین دارد، پدرش لرستانی و اصالتا اهل پلدختر می باشد. زند وکیلی با بازخوانی قطعه رفته و چند سال بعد با انتشار قطعه لالایی به شهرت و محبوبیت رسید. از جمله آثار شاخص علی زند وکیلی می‌ توان به تیتراژ مجموعه‌ های آقازاده، دزد و پلیس، پژمان، شاهگوش، پادری و زیر پای مادر اشاره کرد. از جمله آلبوم های منتشر شده از علی زند وکیلی می توان میان تاریکی، عبور از مه، دشت جنون، همنشین درد، یادی به رنگ امروز و تماشای صبا را نام برد. آقای خواننده در مورد وضعیت ازدواج خود خبری منتشر نکرده و گویا مجرد است.

علی زند وکیلی

بیوگرافی علی زند وکیلی

بیوگرافی کوتاه سینا مهراد

سینا سهیلی (مهراد) بازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 آذر 1370 در تهران است. پدرش سعید سهیلی کارگردان و مادرش مهناز منتظمی خانه دار می باشد، سینا سهیلی دو خواهر به نام های صبا و سارا و برادری به نام ساعد دارد که هر سه در زمینه هنر و سینما فعالیت می کنند. این بازیگر برای کم کردن سنگینی نگاه کارگردان ها با نام هنری مهراد، هویتی جدید برای خود ساخت تا شائبه حمایت پدر و برادرش از او پیش نیاید. او در آثاری چون شادروان، سالمون، ژن خوک، پدر، سایه بان، رفتن، آقازاده، بوی خون، پرده نشین و.... ایفای نقش نموده است. سینا مهراد مجرد بوده و خبر موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

کدخبر: 972630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟