عکس زیبایی جادویی دختر و جذابیت همسر محسن کیایی ! + بیوگرافی و خصوصی های آقای بازیگر

 محسن کیایی (زادهٔ 6 شهریور 1360) بازیگر اهل ایران است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

محسن کیایی

محسن کیایی

 

 خلاصه بیوگرافی محسن کیایی

نام : محسن

 نام خانوادگی : کیایی

 تاریخ تولد : 6 شهریور 1360

 تحصیلات : کارشناسی بازیگری

 رشته هنری : بازیگری - نویسندگی

 زندگی شخصی و خانواده محسن کیایی

محسن کیایی

محسن کیایی در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. از کودکی به ورزش فوتبال علاقه مند بود و این ورزش را به صورت حرفه ای در چند تیم تهران ادامه داد اما به خاطر آسیب دیدگی زانو و فعالیت های هنری اش کنار گذاشت. او دارای یک برادر بزرگتر به نام مصطفی (از کارگردانان مطرح کشورمان) و یک برادر کوچکتر به نام میلاد است که به عنوان عکاس و مستندساز فعالیت می کند.

محسن کیایی

 تحصیلات محسن کیایی

محسن کیایی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 ازدواج محسن کیایی

محسن کیایی پس از آشنایی خود با همسرش سهیلا امیرحسینی که همکار بودند در سال 1384 عقد کرده و دو سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند. سهیلا امیر حسینی همسر محسن کیایی نیز یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت می کند.

محسن کیایی

 دختر محسن کیایی

این زوج زندگی عاشقانه ای داشته و بعد از 11 سال زندگی مشترک در سال 1397، صاحب یک دختر زیبا و بانمک به نام رز شدند.

زندگی هنری و اجتماعی محسن کیایی

محسن کیایی

محسن کیایی به دلیل ورود برادر بزرگترش به عرصه هنر از همان دوران نوجوانی با دنیای بازیگری و ساخت فیلم آشنا شده و برای تماشای بیشتر نمایش های برادرش، به سالن تئاتر می رفت. او قبل از ورود به دانشگاه دوره های بازیگری را در کلاس های خصوصی و آزاد گذرانده و سپس در دانشگاه رشته بازیگری را به صورت آکادمیک فرا گرفت. بعد از فارغ التحصیلی دوباره در کلاس های بازیگری شرکت کرد و بر تجربیات خود افزود. محسن کیایی در سال 1379 با سریال رویای گلی در گروه کودک و نوجوان و سریال ایپزودی شاهین می خواند، به تلویزیون راه یافت، اما فعالیت حرفه ای خود در عرصه بازیگری را از سال 1388 با فیلم بعد از ظهر سگی سگی ساخته برادرش مصطفی کیایی آغاز کرد و در سال 1390 با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت رسید. بعد از این موفقیت در همین سال، بازی در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد. محسن کیایی علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی نیز فعالیت می کند و در آثاری همچون سریال خوشنام، بی گناه، لونه زنبور و ... به عنوان نویسنده حضور داشته است.

محسن کیایی

کدخبر: 972609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟