زیبایی خیره کننده خانم بازیگر نقش مرجان نون خ  خارج از سریال ! + بیوگرافی و عکس های باورنکردنی شیدا یوسفی

شیدا یوسفی بازیگر دهه شصتی است. او روز 20 آذر سال 65 در تهران به دنیا آمده است. شیدا بچه آخر خانواده است و دو خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد.

 

شیدا یوسفی متولد 20 آذر در تهران است. او کوچکترین فرزند خانواده است و دو خواهر بزرگتر از خودش دارد و از پدرش به عنوان تنها مرد زندگیش نام می‌برد. این بازیگر دوست داشتنی شخصیت صمیمی‌ دارد به طوریکه دوستانش او را به عنوان مجلس گرم کن محافل خود می‌دانند. خانم یوسفی همچنین دوستی نزدیکی هم با متین ستوده دارد.

شیدا یوسفی

 

شروع فعالیت

شیدا یوسفی فعالیت در عرصه هنری را با منشی گری و دستیاری کارگردان شروع کرد. او در سال 1385 و در 20 سالگی وقتی دانشجو بود در فیلم “یک قدم تا خدا” به عنوان دستیار کارگردان حضور پیدا کرد.

اولین تجربه بازیگری شیدا یوسفی به سال 1388 برمی‌گردد، زمانیکه او 22 ساله بود نقش کوتاهی را در فیلم پوست موز علی عطشانی بدست آورد و دستیار کارگردان نیز بود. شیدا یوسفی بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود اولین تجربه خود به عنوان برنامه ریز را با فیلم سینمایی سه نفر روی یک خط بدست آورد. بعد از آن با فیلم “چگونه میلیاردر شدم” به عرصه منشی گری پشت صحنه وارد شد و سا‌ل‌هاست در این حرفه به طور جدی فعالیت دارد.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی در صفحه تلویزیون

اولین سریال تلویزیونی شیدا یوسفی در سریال “بچه مهندس” بود. این سریال توانست مخاطبان زیادی بدست آورد. او در این سریال نقش پزشک پرورشگاه را بازی کرد. پس از آن یوسفی در سریال نمایش خانگی “ممنوعه” با بازی در شخصیت نگین در کنار بازیگران مشهوری همچون نیکی کریمی، فاطمه گودرزی، آتیلا پسیانی و میلاد کی‌مرام و … حضور داشت. این سریال به دغدغه‌های امروز جوانان و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

شیدا یوسفی

حضور بعدی او در سریال نوروزی و پر مخاطب “نون خ” بود که در نقش مرجان یکی از دختران نورالدین خانزاده بازی کرد.

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی

کدخبر: 972066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟