دکوراسیون دیده نشده خانه دختر اکبر عبدی / وایرال شد!

برای بسیاری از افراد زندگی خصوصی، ازدواج، جدایی و حتی خانه وزندگی هنرمندان بسیار جالب است، به همین خاطر استوری و پست های افراد مشهور که درآن دکوراسیون خانه شان تا حدودی مشخص است، مورد توجه قرارمی گیرد. المیرا عبدی دختر اکبر عبدی هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون به تازگی عکسی از پسرش در خانه را منتشر کرد که درآن دکوراسیون خانه اش دیده و پربازدید شد.

المیرا عبدی تنها دختر اکبرعبدی، با انتشار استوری از پسرش در حال دیدن برنامه کودک نوشت:

کارتون های نوستالژی

نوه اکبر عبدی

استوری المیرا عبدی دختر اکبر عبدی

در این استوری خانه وزندگی دختر اکبر عبدی مورد توجه قرار گرفت. نوع دکوراسیون خانه، رنگ دیوارها و کف پوش، فرش ظاهرا دستبافتش نشان از خانه ای گرم و صمیمی دارد. اگر شما هم به دنبال فضایی دنج و امن در خانه هستید دکوراسیون رنگ گرم بهترین گزینه برای شما است.

بیوگرافی المیرا عبدی و همسر و خانواده اش

المیرا عبدی بازیگر کشورمان 31 خرداد ماه 1366 در تهران متولد شد. او تنها فرزند اکبر عبدی یکی از برترین بازیگران ایرانی و دارندهٔ نشان درجه یک فرهنگ و هنر است که تحصیلاتش را در زمینه تجهیزات پزشکی تا مقطع لیسانس ادامه داد. اکبر عبدی در برنامه سه ستاره پیش از سال 96 به همراه دخترش المیرا حضور یافت و در این برنامه خبر از ازدواج دخترش داد. 20فروردین ماه سال 96 مراسم ازدواج المیرا عبدی و سهراب میرزایی برگزار شد و بسیاری از هنرمندان کشورمان در این جشن حضور یافتند.حاصل ازدواج المیرا عبدی و سهراب میرزایی پسری به نام سام می باشد. المیرا عبدی در آثاری چون فیلم سینمایی جابجا، فیلم یکی برای همه، نمایش مش اکبر و دخترانش و...بازی کرده است.

بیوگرافی المیرا عبدی

بیوگرافی المیرا عبدی/عکس از نازنین رهبر

اکبر عبدی آقاباقر یکی از برترین بازیگران زادهٔ 4 شهریور 1339 است که در آثاری چون روزهای آبی، چوب خط، از مدرسم دیر شد، مادر، خوابم می‌آد، آدم برفی، اخراجی ها، رسوایی، مردی که موش شد، اجاره نشین‌ها، گراند سینما، سفر جادویی، ای ایران، دلشدگان، آقای شانس، هنرپیشه، نان عشق موتورهزار، خواب زده ها، نقره داغ، روزهای آبی، شبی با عبدی، شاهگوش و... ایفای نقش نموده است.

کدخبر: 969185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟