مجریان صدا و سیما و همسران آنها+عکس و بیوگرافی

زندگی خصوصی هنرمندان برای مردم بسیار جذاب است ، همچنین آن که عکسی از همسر آنان باشد که شما تا به حال ندیده اید! در ادامه این مطلب تصاویر مجریان صدا و سیما و همسران آنها را خواهید دید.

شهرام شکیبا

شهرام شکیبا (زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۵۱) در تهران مجری، منتقد سینما، شاعر طنزپرداز، و بازیگر تلویزیون اهل ایران است. وی تاکنون در جشنواره‌های ادبی و طنز مختلفی به عنوان داور یا ناظر شرکت داشته‌است. او همسر سابق مهسا ملک مرزبان مجری، نویسنده می‌باشد و پس از جدایی با ستاره سادات قطبی مجری رادیو و تلویزیون ازدواج کرده‌است.

مجریان صداوسیما

نیما کرمی

فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است. اولین بار در سن 5 سالگی برای یک تیزر درباره واکسیناسیون در رادیو حرف زد ، سپس فرصتی پیش آمد تا در سال 1372 در سریالی به نام روزه داران کوچک برای مرکز اصفهان بازی کند ، بعد از آن در واحد دوبلاژ شبکه پنج سال 1374 کارش را شروع کرد و به پیشنهاد دوستان رادیویی پدر وارد اجرای رادیو و سپس تلویزیون شد. صدای او تداعی کننده صدای پدرش شهریار کرمی است .

مجریان صداوسیما

رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است.  او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد. او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

مجریان صداوسیما

امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر ایرانی، زادهٔ شهر آمل است. او اولین تجربهٔ بازیگری خود را در سریال نوشدارو به دست آورد. وی در کارنامهٔ خود مجری گری در رادیو هفت، خوشا شیراز ، صد برگ و خندوانه (فصل ۸ به جای رامبد جوان چون رامبد داور بود )را دارد. او همچنین توانست در مسابقهٔ لباهنگ خندوانه با اجراهای خود نظرات زیادی را جلب نماید.او دراین مسابقه ترانه‌های محسن چاوشی را خواند و با بالاترین رأی به مرحلهٔ فینال لباهنگ رسید و در پایان، نفر اول شد.

مجریان صداوسیما

پدرام کریمی

پدرام کریمی، مجری تلویزیون، سال ۱۳۵۵ در شهر تهران متولد شد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی است. پدرام کریمی، نویسنده، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی دارا و ندار، فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است و سریال تلویزیونی بلندترین شب سال فعالیت داشته است. او همچنین به عنوان مجری در بسیاری از برنامه های تلویزیونی فعالیت داشته است.

مجریان صداوسیما

محمودرضا قدیریان

محمودرضا قدیریان بازیگر، مجری و گوینده متولد 20 شهریور سال 1359 در تهران است. او مدرک لیانس رشته نرم افزار کامپیوتر دارد. او از سال 1382 فعالیتش را به عنوان گوینده در رادیو شروع کرد و یکی از گویندگان و مجریان معروف ایرانی است که در رادیو و تلویزیون فعالیت داشته است.

مجریان صداوسیما

نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی متولد ۱۳۵۹ در تنکابن (مازندران) مجری برنامه مذهبی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی است.

مجریان صداوسیما

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌است.

مجریان صداوسیما

کدخبر: 967005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟