بیوگرافی مه لقا باقری همسر مشهور جواد عزتی ! + عکس ها و حاشیه های زوج بازیگر

بیوگرافی کامل مه لقا باقری

        نام :مه لقا

        نام خانوادگی :باقری

        تاریخ تولد :۱۳۶۰/۳/۲۵

        محل تولد :تهران

        تحصیلات:کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران؛ فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس، تخصص تئاتر از آلمان

        وضعیت تاهل :متاهل

        همسر :جواد عزتی

        زمینه فعالیت :بازیگر و کارگردان

مه لقا باقری

بیوگرافی مه‌لقا باقری:

مه‌لقا باقری متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است. وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد.

اولین بار در سال ۸۱ با تئاتر آرش به کارگردانی روح الله صدیقی در تالار مولوی بعنوان بازیگر ایفای نقش کرد و با سریال حوض فیروزه در سال ۸۴ به کارگردانی لاله صبوری جلوی دوربین رفت و با بازی در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

مه لقا باقری

ازدواج مه‌لقا باقری:

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره خواست که تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد. آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

جواد عزتی و مه لقا باقری سال ۸۴ با هم آشنا شدند و ازدواج کردند جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۰ متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال ۶۰ است و این زوج هنرمند چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

مه لقا باقری

مه لقا باقری

مه لقا باقری

مه لقا باقری

مه لقا باقری

مه لقا باقری

مه لقا باقری

کدخبر: 965512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟