اولین عکس پرستو صالحی در عروسی اش ! / داماد کی بود و ناگهان چی شد ؟!

خبر ازدواج پرستو صالحی همزمان با آغاز سال نوی میلادی در سال 2019 ( 1398) با انتشار عکسی از حلقه ازدواج در صفحه اینستاگرام این بازیگر به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. همه فالوورها و همکارانش در حال تبریک گفتن به او در قالب کامنت بودند و منتظر که ببینند آقای داماد یا به عبارتی همسر پرستو صالحی کیست؟ شایعات بسیاری در این بازه زمانی پیرامون اینکه همسر پرستو صالحی نوید حیدری است مطرح شد که به تندی و قاطعانه ازسوی این بازیگر سرشناس ایرانی تکذیب شد.

پرستو صالحی

در روزهای بعد هم پرستو صالحی با انتشار ویدئوهای پیاپی از تدارکات مراسم عقد و نامزدی و خریدهای مربوط به ازدواج، مخاطبانش را در جریان این اتفاق مهم زندگی اش قرار می داد امام ناگهان ورق برگشت و پرستو صالحی با انتشار یک فیلم از منتفی شدن مراسم عقدش به طور جدی خبر داد. او گفت: امروز 4 بهمن ساعت 5 بعدازظهر قرار بود مراسم عقد من باشه اما به هم خورد، توافق نداشتیم به همین سادگی ، برای اینکه بعدا دچار حاشیه نشم گفتم خودم اینجا اعلام کنم و به شما هم بگم هرجای مسیر زندگی توی دوران عقد و نامزدی احساس کردید که به هم آرامش نمیدید و باعث آزار همدیگه اید برگردید و به حرف و حدیث مردم هم کاری نداشته باشید ، این آدما اگر با دوتا بچه برگردید بازم بهتون سرکوفت میزنن و کمکتون هم نمیکنن.

پ.ن : توجه توجه برای جلوگیری از حاشیه و شایعات احتمالی و اینکه ببخشید ویدئو دو روز قبل ضبط شده ، به حکمت خداوند شک نکنید ... بنابراین تا این لحظه این خانم بازیگر ازدواج نکرده و مجرد است.

 

کدخبر: 965121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟